Стан маркетингової діяльності ОНАХТ як показник інноваційного розвитку

Ескіз недоступний
Дата
2018
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Було розглянуто стан маркетингової діяльності ОНАХТ як показник інноваційного розвитку.
Опис
Єгоров Б. В. Стан маркетингової діяльності ОНАХТ як показник інноваційного розвитку / Б. В. Єгоров Н. Р. Кордзая, Д. О. Гнатовська // Забезпечення якості вищої освіти : матеріали 49-ї наук.-метод. конф. ОНАХТ, Одеса, 11–13 квіт. 2018 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій ; ред. Б. В. Єгоров та ін. – Одеса, 2018. – С. 102–104: табл., рис. – Бібліогр.: 2 назв.
Ключові слова
маркетингова діяльність, інноваційний розвиток, рекламні заходи, профорієнтаційні заходи
Бібліографічний опис
Зібрання