Дегустаційні методи аналізу як інструмент маркетингу при формуванні якості нових продуктів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2016
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Для успішної розробки нового продукту необхідно як можна раніше визначити, що саме він повинен нести споживачам, у чому його конкурентні переваги, які його бажані властивості, термін зберігання, призначення та ін.
Опис
Мардар, М. Р. Дегустаційні методи аналізу як інструмент маркетингу при формуванні якості нових продуктів / М. Р. Мардар, О. А. Кручек, І. А. Устенко // Харчові технології, хлібопродукти і комбікорми : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф., Одеса, 13–17 верес. 2016 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій ; під заг. ред. Б. В. Єгорова. – Одеса, 2016. – С. 8–9. – Бібліогр.: 3 назв.
Ключові слова
якість продуктів, дегустаційні методи аналізу
Бібліографічний опис