Том 10 № 3

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 12
  • Документ
    ІНТЕГРАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ЗЕРНОВИХ БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНИХ КООПЕРАТИВІВ В УКРАЇНІ
    (2018) О. В. Нікішина
    У статті досліджено проблемні аспекти дії формальних інститутів у сфері зернової кооперації,визначено причини їх інституційної неспроможності в українських реаліях. Доведено необхідність зміниметодологічного підходу до формування програмних документів для реалізації потужного потенціалукооперації індивідуальних зернових господарств. Обґрунтовано сутність інтеграційного підходу, якийакцентує увагу на становленні й розвитку ефективних форм взаємодій між кооперативами, інституціями,ринковими суб’єктами на засадах узгодження їх економічних інтересів для досягнення цільового орієн-тиру. Держава шляхом використання селективних заходів ініціює створення і підтримку цільового лан-цюга доданої вартості, здатного об’єднати учасників процесу відтворення стратегічних видів зерновихкультур. Обґрунтовано головні етапи, умови взаємодій учасників та очікувані ефекти програми розвиткузернових багатофункціональних кооперативів в Україні. Підкреслено можливість їх відтворювальногорозвитку без державної підтримки за умови формування злагодженої системи інтеграційних взаємодійміж кооперативами та учасниками процесу відтворення.
  • Документ
    ПРОБЛЕМИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
    (2018) В. І. Колесник, С. Ю. Вігуржинська
    В статті розглянуто проблеми теорії та практики мотивації персоналу на підприємствах харчо-вої промисловості. Визначаються проблеми сьогодення, що пов’язані з науково-практичною інтерпре-тацією сутності мотивації, з впливом галузевої специфіки на професійну підготовку управлінців, а та-кож із функціонуванням та ефективністю системи мотивації персоналу на підприємствах харчовоїпромисловості. Окреслюються шляхи подолання вказаних проблем. Запропоновано системний підхіддо підвищення ефективності управління мотивацією персоналу, який полягає в професійній реалізаціїмотиваційної функції менеджменту, спираючись на спеціальні принципи, на інтеграцію мотиваційноїфункції з іншими функціями менеджменту та наступному послідовному застосуванні в якості інструме-нтів реалізації функціональних можливостей мотивації – методів менеджменту. Обґрунтовано необ-хідність професіоналізації управлінської праці в площині практичної реалізації потенціалу мотивації якфункції менеджменту.
  • Документ
    ФОРМУВАННЯ ПЕРЕДУМОВ ЕКСПОРТНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ АГРОПРОДОВОЛЬЧОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ
    (2018) О. П. Ощепков, О. С. Магденко
    В статті розглядаються питання розвитку підприємств агропродовольчого комплексу, та ви-значення передумов розробки експортної стратегії подальшого їх розвитку. На підставі дослідженнярізних понять і підходів до формування стратегій розвитку, авторами надано власна трактовка до пе-редумов формування експортної стратегії. Це виділення ресурсної стратегії, техніко-технологічної тасоціально-економічної стратегій, які відображають розвиток підприємства як складної соціально-економічної системи.Стратегія – це сукупність форм, методів і способів організації довгострокових напрямів діяль-ності з реалізації мети або місії підприємства. В процесі розробки стратегії важливо враховувативплив зовнішніх і внутрішніх факторів, неврахування яких може привести до ризику втрати значнихресурсів. Тому значна увага має приділятися таким аспектам, як: хто буде реалізовувати експортнустратегію та рівень його компетенції, ступінь державної підтримки підприємств в частині отриманняінвестицій та впровадження інновацій, здатність підприємств забезпечувати конкурентні переваги зарахунок якості та безпеки експортної продукції.
  • Документ
    FORMATION OF THE MODEL OF THE PUBLIC-PRIVATE PARTNERSHIPS AS AN INSTRUMENT FOR REGULATION OF THE SOCIO-ECONOMIC DEVELOPMENT OF AGRICULTURAL SECTOR
    (2018) O. Nikoliuk
    In the article the author's model of public-private partnership, which was developed based on its keyprinciples and functions of the subjects of state-agricultural partnership in the agrarian sphere has been proposed. The factors that affect the efficiency of formation and development of the public-private partnershipsplay a key role in restoring agricultural production. The author states that the task of further reducing administrative barriers as one of the key factors in the development of agrarian production remains relevant. Today, from the side of the state, the formation and effective development of partnerships with agrarian business is determined by a number of contradictions and obstacles on the path to modernization of the agrariansector, which must be eliminated with the help of the proposed models of public-private partnership.
  • Документ
    ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ АДАПТАЦІЇ КОМУНІКАТИВНОЇ СКЛАДОВОЇ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ВИНОРОБНОГО ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ПРАТ «КНЯЗЯ ТРУБЕЦЬКОГО»)
    (2018) В. М. Фомішина, Н. Є. Федорова
    У статті обґрунтовано важливість пристосування підприємства до мінливого зовнішнього сере-довища його функціонування. Висвітлено категорію «адаптація комунікативної складової комплексумаркетингу» підприємства. Дано методику визначення рівня адаптації комунікативної складової ком-плексу маркетингу виноробного підприємства. Охарактеризовано зовнішнє середовище виноробнихпідприємств Херсонської області у 2013-201 7 рр. Визначено елементи внутрішнього середовища підп-риємства виноробної промисловості (на прикладі ПрАТ «Князя Трубецького»). Встановлено наявнийрівень адаптації комунікативної складової комплексу маркетингу підприємства. Виявлено взає-мозв’язок між рівнем адаптації комунікативної складової комплексу маркетингу та валовим прибуткомпідприємства. Визначено невикористані можливості підвищення ефективності функціонування підпри-ємства за рахунок зростання рівня адаптації комунікативної складової комплексу маркетингу.