Шляхи підвищення ефективності рекламної кампанії
Вантажиться...
Дата
2017
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Сучасний стан рекламного ринку вимагає від підприємств пошуків все нових шляхів
підвищення ефективності реклами, оскільки традиційні медіаносії поступово втрачають свій
вплив на потенційного споживача.
Опис
Лозовська Г. М. Шляхи підвищення ефективності рекламної кампанії / Г. М. Лозовська // Зб. тез доп. 77-ої наук. конф. викл. акад., Одеса, 18-21 квіт. 2017 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій; ред. кол.: Б. В. Єгоров (голова), Н. М. Поварова (заст. голови). - Одеса, 2017. – С. 378–380 : рис. – Бібліогр.: 3 назв.
Ключові слова
рекламна кампанія, ефективність рекламної кампанії