Підвищення якості послуг в готельно–ресторанному господарстві
Вантажиться...
Дата
2017
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Готельно-ресторанний бізнес в Україні невпинно розвивається завдяки розширенню
міжнародних і торгових зв’язків, розвитку туризму, необхідністю забезпечити гостей
послугами певної якості.
Опис
Д’яконова А. К. Підвищення якості послуг в готельно–ресторанному господарстві / А. К. Д’яконова, О. А. Пацела // Зб. тез доп. 77-ої наук. конф. викл. акад., Одеса, 18-21 квіт. 2017 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій; ред. кол.: Б. В. Єгоров (голова), Н. М. Поварова (заст. голови). - Одеса, 2017. – С. 195–197.
Ключові слова
підвищення якості, якість послуг, готельно–ресторанне господарство