Маркетингова стратегія розвитку суб’єктів малого підприємництва в аграрному секторі
Вантажиться...
Дата
2018
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Маркетингова стратегія розвитку аграрного підприємства означає розробку системи довгострокових цілей щодо збільшення ринкової частки або розширення можливостей реалізації продукції основної діяльності на ринку та найбільш ефективних шляхів досягнення цих цілей.
Опис
Євтушок, О. В. Маркетингова стратегія розвитку суб’єктів малого підприємництва в аграрному секторі / О. В. Євтушок, О. Л. Ліпова // Зб. тез. доп. 78-ї наук. конф. викл. акад., Одеса, 23–27 квіт. 2018 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій ; під заг. ред. Б. В. Єгорова. – Одеса, 2018. – С. 292–293 : рис.
Ключові слова
маркетинг, мале підприємництво, аграрний сектор