Актуальні методи оцінки ефективності маркетингової діяльності вищого навчального закладу

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2015
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Сучасний заклад вищої освіти це не тільки освітня установа, це також підприємство, що здійснює ринкову діяльність. Серед основних видів діяльності є ті, що притаманні лише освітнім установам: навчальна, науково-дослідна діяльність, але більшість – суттєво ринкові: маркетингова, економічна, господарська.
Опис
Голубьонкова, О.О. Актуальні методи оцінки ефективності маркетингової діяльності вищого навчального закладу / О.О. Голубьонкова, І.О. Маштакова // Зб. тез доп. 75-ої наук. конф. викл. акад., Одеса, 20-24 квіт. 2015 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій; під заг. ред. Б.В. Єгорова. – Одеса, 2015. – С. 261-263: рис. – Бібліогр.: 5 назв.
Ключові слова
мотоди оцінки, маркетингова діяльність, вищий навчальний заклад
Бібліографічний опис