Розробка маркетингової стратегії сегменті «макаронні вироби» для ТОВ «Сільпо-Фуд»

Ескіз недоступний
Дата
2025
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
У кваліфікаційній роботі розглянуто питання формування маркетингової стратегії у сегменті макаронної продукції ТОВ «Сільпо-Фуд», обґрунтовано необхідність її вдосконалення та доцільність реалізації. Кваліфікаційна робота включає вступ, три розділи, висновки та пропозиції, список використаних джерел і додатки. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингової стратегії у сегменті макаронної продукції ТОВ «Сільпо-Фуд». Об’єктом дослідження виступає маркетингова діяльність ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті макаронної продукції. Предметом дослідження є процес формування маркетингових стратегій у сегменті макаронної продукції для ТОВ «Сільпо-Фуд». Під час виконання випускної кваліфікаційної роботи було застосовано такі методи дослідження: методи стратегічного аналізу – SWOT-аналіз, PESTEL-аналіз; методи синтезу й аналізу, статистичні методи, а також методи графічного представлення результатів – у вигляді таблиць і графіків. Загальний обсяг роботи становить 70 сторінок, з яких 62 сторінки – основний текст. Робота містить 31 рисунок, 14 таблиць, а список використаних джерел налічує 21 найменування.
Опис
Ключові слова
SWOT-аналіз, PESTEL-аналіз, методи синтезу, методи аналізу, статистичні методи, графічні методи
Бібліографічний опис