Маркетингова стратегія сталого розвитку у розробці альтернативних проектів виробництва морозива

Ескіз недоступний
Дата
2025
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
У кваліфікаційній роботі розглянуті науково-теоретичні основи формування маркетингових стратегій та прикладні аспекти реалізації стратегії сталого розвитку для підприємства молокопереробної галузі. Висвітлено питання щодо сутності та класифікації маркетингових стратегій, особливостей маркетингового стратегічного планування в підприємстві, результати аналізу діяльності та конкурентного середовища ТОВ «Гормолзавод», здійснено обґрунтування проєкту будівництва фабрики морозива та маркетингових стратегій сталого розвитку для нового виробництва. Метою кваліфікаційної роботи є розробка та обґрунтування маркетингової стратегії сталого розвитку для альтернативного проєкту виробництва морозива на прикладі ТОВ «Гормолзавод» з урахуванням ринкових можливостей, конкурентного середовища та потенціалу підприємства з будівництвом фабрики морозива в м. Балта. Об’єктом дослідження виступає діяльність ТОВ «Гормолзавод» у сфері стратегічного маркетингового планування, розвитку нових напрямів виробництва на прикладі реалізації проєкту будівництва фабрики морозива. Предметом дослідження є теоретичні та практичні засади розробки маркетингової стратегії сталого розвитку підприємства, зокрема у сфері просування альтернативних проектів виробництва морозива, та оцінка їх ефективності. Методи наукових досліджень: дослідження здійснене на основі системного підходу з використанням загальнонаукових та маркетингових методів дослідження (модель п’яти конкурентних сил М. Портера, матриця МакКінсі, STP-модель (сегментація, таргетинг, позиціонування). Розрахунково-конструктивний метод та прогнозно-економічні розрахунки застосовані для оцінки ефективності проєкту.
Опис
Ключові слова
маркетинг, маркетингові стратегії, сталий розвиток, диверсифікація, інвестиційний проект, фабрика морозива
Бібліографічний опис