Удосконалення системи базових стратегій закладу “Synergy Fitness Cafe” в м. Одеса (ФОП Сінітович Д.І.)
Ескіз недоступний
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
Метою кваліфікаційної роботи є дослідження ринку громадського харчування з метою удосконалення системи базових стратегій закладу “Synergy Fitness Cafe” (ФОП Сінітович Д.І.).
Об’єктом дослідження виступають підприємства ресторанної галузі в Україні і в місті Одеса.
Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів впровадження сучасних підходів для формування лідерських позицій на ринку.
При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи досліджень, як: п′ятирівнева концепція товару в маркетингу за концепцією Ф. Котлера, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, комплекс маркетингу «7Р», матриця Бостонської консультативної групи (БКГ).
Наукова новизна одержаних результатів полягає в удосконаленні маркетингової стратегії підприємства та просуванням нового напряму, сервісу доставки раціонів корисного харчування.
Практична значущість одержаних результатів полягає в доцільності відкриття нового напряму, сервісу доставки раціонів корисного харчування та охаректизування його концепції.
Обсяг і структура роботи. Магістерська дипломна робота складається з вступу, трьох розділів, загальних висновків, списку використаних джерел.
Ключові-слова: ринок громадського харчування, мікро- та макросередовище, система базових стратегій, портфельний аналіз, рекламна кампанія, заклад.
Опис
Ключові слова
ринок громадського харчування, мікро- та макросередовище, система базових стратегій, портфельний аналіз, рекламна кампанія, заклад