Маркетингове забезпечення підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Алколайн»

Ескіз недоступний
Дата
2024
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
Мета кваліфікаційної роботи полягає в розробці пропозицій щодо маркетингового забезпечення підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Алколайн» на основі комплексного аналізу внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства, оцінки його ринкових позицій і розробки ефективних маркетингових стратегій. Об’єктом дослідження є процеси управління маркетинговою діяльністю підприємства сфери дистрибуції алкогольної продукції. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та прикладних аспектів підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Алколайн». Методики дослідження: аналіз вторинної інформації, стратегічного аналізу, кількісного та якісного дослідження, графічні методи тощо. В результаті роботи був проведений детальний аналіз алкогольного ринку України та всесвітній, проведений аналіз конкурентоспроможності ТОВ «Алколайн», запропонований захід з підвищення конкурентоспроможності шляхом впровадження у товарний асортимент винних спритзерів та консервованих коктейлів, а також доведена його економічна ефективність. Практичне значення отриманих результатів полягає у можливості застосування розроблених рекомендацій для вдосконалення маркетингової стратегії ТОВ «Алколайн», зокрема для впровадження RTD-напоїв (винних спритзерів та коктейлів на основі вина). Запропоновані заходи можуть бути використані для підвищення ефективності управлінських рішень, розширення асортименту продукції, зміцнення конкурентних позицій на ринку, а також для забезпечення економічної стійкості підприємства. Можливість реалізації отриманих результатів підтверджується довідкою ТОВ «Алколайн» від 10.12.2024 р. про впровадження у практику управління запропонованих маркетингових стратегій Апробація результатів кваліфікаційної роботи. Основні результати дослідження були оприлюднені на Міжнародній науково-практичній конференції «Світове господарство і міжнародні економічні відносини: нові реалії та можливості» (м. Ужгород, 07.12.2024 р., УНУ). За результатами дослідження опубліковані 1 тези доповіді. Пропозиції щодо можливих напрямів продовження досліджень: дослідження ефективності впровадження нових маркетингових стратегій у динаміці, аналіз довгострокових результатів, розширення асортименту іншими видами RTD-напоїв: на основі бренді, горілки, джину чи текіли.
Опис
Ключові слова
маркетингова стратегія, конкурентоспроможність, RTD-напої, рентабельність, аналіз ринку
Бібліографічний опис