Удосконалення системи стимулювання збуту у сегменті «снекова продукція» ТОВ «Сільпо Фуд»

Ескіз недоступний
Дата
2024
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
Магістерська робота на тему «Удосконалення системи стимулювання збуту у сегменті «снекова продукція» ТОВ «Сільпо Фуд» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 74 сторінки, з них 65 сторінок основного тексту, 17 рисунків, 18 таблиць, список використаних джерел, який складається з 43 найменувань. Метою даної кваліфікаційної роботи є удосконалення системи стимулювання збуту у сегменті «снекова продукція» ТОВ «Сільпо Фуд». Об’єктом є система стимулювання збуту у сегменті «снекова продук-ція», що реалізується в роздрібній торговельній мережі. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних та прикладних аспектів вдосконалення системи стимулювання збуту у сегменті «снекова про-дукція» ТОВ «Сільпо Фуд». Методи наукових досліджень: SWOT-аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища для розробки стратегічних рішень; комплекс маркетингу 4P (Product, Price, Place, Promotion) для побудови ефективної маркетингової стратегії стимулювання збуту. Наукова новизна. Відповідно до мети і завдань у даній роботі містяться науково обґрунтовані рекомендації щодо удосконалення системи стимулювання збуту в сегменті «снекова продукція» ТОВ «Сільпо Фуд». Практична значущість отриманих результатів полягає в удосконаленні системи стимулювання збуту снекової продукції у роздрібній торгівлі для збільшення обсягу продажів за рахунок залучення нових споживачів та утримання існуючих клієнтів, оптимізації витрат на маркетингову діяльність і забезпечення ефективного використання бюджету, що позитивно вплине на рентабельність збуту. Ключові слова: стимулювання збуту, роздрібна торгівля, снекова продукція, чинники мерчандайзингу, SWOT-аналіз стимулювання збуту, комплекс маркетингу 4Р.
Опис
Ключові слова
стимулювання збуту, роздрібна торгівля, снекова продукція, чинники мерчан-дайзингу, SWOT-аналіз стимулювання збуту, комплекс маркетингу 4Р
Бібліографічний опис