Розробка інтернет-магазину одягу для просування бренту
Ескіз недоступний
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем
Анотація
Актуальність теми. Рано чи пізно, бізнес пов’язанийз торгівлеюстикається з проблемою створення власного інтернет-магазину. Компаніяхочене лише залишатися на плаву серед своїх конкурентів, а йрозвиватисятазбільшувати свою популярність. Інтернет-магазин істотно зменшитьвитративиробника, заощадивши на утриманні фізичного магазина, а такожрозширивширинки збуту, так само як і можливість покупця – купувати будь-якийтоварубудь-який час. Веб-ресурс дозволяє компаніям подавати інформаціюпротоваричи послуги коротко і водночас повно. Розміщення актуальнихновинтаінформації на головній сторінці не будуть проблемою, а повідомленняпрознижки, акції або зміни режиму роботи фізичних магазинів значнополегшитьпокупцям життя. Це надасть нашому інтернет-магазину перевагупередзвичайними. Інтернет-магазини дозволяють розширити своюаудиторіюдалекозамежіфізичних магазинів, що є особливо важливим для брендів одягу. Вонинезамінять традиційний спосіб придбання товару, а запропонуютьспоживачусамому обирати комфортний для нього розвиток подій. Мета і задачі розробки. Метою даної роботи є розробитиінформаційнувеб-систему для торговельного бізнесу. Зі сторони клієнта застосунокповиненмістити функцію пошуку товару та його придбання. Зі сторониадміністратора–функцію додавання та прибирання товару, а також редагування вжеіснуючоїінформації. Методи розробки. При дослідженні основних проблемпредметної області,аналізі аналогів та засобів розробки використано системнийпідхід. Длястворення бази даних (БД) була використана реляційна СУБДMySQL. Розробкапрограмного продукту здійснювалася з використанням об'єктно-орієнтованогопрограмування (ООП) за допомогою мов PHP та JavaScript