Підвищення конкурентоспроможності ОНТУ на ринку освітніх послуг Південного регіону
Ескіз недоступний
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики
Анотація
Актуальність теми. В сучасних умовах на ринку освітніх послуг в сегменті вищої професійної освіти склалась ситуація, при якій не тільки абітурієнти конкурують між собою за можливість навчатися в обраному ЗВО переважно на бюджетній формі навчання, а й самі виші «борються» за абітурієнтів. Зростаюча конкуренція на ринку освітніх послуг орієнтує українські ЗВО розробляти такі стратегії та програми, які дозволяють максимально трансформувати потенційні конкурентні переваги в реальні на конкретних сегментах ринку з урахуванням статусу вишу і масштабу завдань, які він вирішує. З цієї точки зору, проблема формування конкурентної стратегії для українських ЗВО є не просто актуальною, вона стає фактором виживання. З іншої сторони, правильний вибір та реалізація вишом конкурентної стратегії підвищує якість освітньої системи і позитивно позначається на конкурентоспроможності національної економіки.
Опис
Ключові слова
конкурентоспроможність закладів вищої освіти, система вищої освіти, конкурентні переваги, конкурентна позиція, стратегія