Створення пакету візуальних ефектів для 2D-ігор
Ескіз недоступний
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії
Анотація
Кваліфікаційна робота присвячена створенню пакету візуальних ефектів
для 2D-ігор. Візуальні ефекти відіграють ключову роль у підвищенні якості
геймплею та надання грі привабливості. 2D-ігри, які завжди були популярні
серед незалежних розробників, мають велику потребу у візуальних ефектах, що
підсилюють естетичну та емоційну складову ігор, а також для того, щоб
розроблюємий продукт міг бути конкурентоспроможним. Саме тому створення
пакету візуальних ефектів для 2D-ігор є ефективною та актуальною ідеєю.
В першому розділі розглянуті ключові особливості, які мають бути
властиві до сучасних візуальних ефектів, та пакетів ігрових ассетів. Проведено
аналіз існуючих аналогів 2D-ефектів у сучасних іграх.
В другому розділі були детально проаналізовані кроки для створення
пакету візуальних ефектів для 2D-ігор. За результатом аналізу був сформований
пайплайн для розробки результативного продукту.
У третьому розділі були обрані та обгрунтовані засоби розробки, показана
покрокова реалізація розробки пакету ефектів за пайплайном, а також
сформована фінальна версиія пакету. У четвертому розділі проведена оцінка ефективності розробки пакету візуальних ефектів для 2D-ігор, описано маркетинговий, науково-технічний, економічний, соціальний ефект від розробки проекту. У п'ятому розділі проаналізовані питання та сформовані правила та
охорони праці. Результатом роботи є демонстраційне відео із готовими візуальними
ефектами у середовищі ігрового двигуна. Був розроблений та сформован пакет
візуальних ефектів, готовий до розташування на онлайн - майданчиках.
Опис
Ключові слова
двигун Unity, візуальні ефекти, покадрова анімація, система частинок, 2D