Проектування та розробка історичної гри жан-ру «RPG». Графічна частина
Ескіз недоступний
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії
Анотація
Кваліфікаційна робота присвячена розробці графічної частини історичної гри жанру «RPG». Жанр «RPG» широко популярний серед геймерів. Кожного року з’являються нові захоплюючі ігри цього жанру. Графіка в історичних іграх
жанру «RPG» відіграє важливу роль. В першому розділі проведений аналіз предметної області, досліджено
графічні особливості історичних ігор жанру «RPG» та існуючі аналоги, показано їх переваги та недоліки, здійснено постановку задач. В другому розділі розроблено пайплайн.
У третьому розділі обґрунтовується вибір інструментів і детально описується процес розробки графічної частини гри.
У четвертому розділі проведена оцінка ефективності розробки гри жанру «RPG», описано маркетинговий, науково-технічний, економічний, соціальний ефект від розробки проекту.
У п'ятому розділі розглянуто питання охорони праці.
Результатом роботи є пайплайн та графічна складова для демонстраційної версії гри, розробленої на двигуні «Unreal Engine 5», в якій реалізовано реалістичний віртуальний світ, використовуючи моделі, розроблені за допомогою таких 3D пакетів, як «Blender», «ZBrush», «RizomUV», «Marmoset
Toolbag 4» та «Adobe Substance 3D Painter».
Опис
Ключові слова
рушій «Unreal Engine 5», моделювання, пайплайн, «Blender», «ZBrush», «RizomUV», «Marmoset Toolbag 4», «Adobe Substance 3D Painter»