Проектування та розробка історичної гри жан-ру «RPG». Програмна частина
Ескіз недоступний
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії
Анотація
Кваліфікаційна робота присвячена розробці програмної частини історичної гри жанру «RPG». Жанр «RPG» відомий глибоким сюжетом у детально проробленому світі, розвитком персонажів, різноманітними квестами та впливом рішень гравця на хід гри. Взаємодія з NPC, предметами та
навколишнім середовищем створює інтерактивний і захопливий ігровий процес. Крім того, «RPG» потребують стратегічне мислення та швидкості реакції, через
це програмна частина повинна гарантувати плавну та інтуїтивну взаємодію гравця з персонажем.
В першому розділі проведений аналіз предметної області, досліджено характерні особливості історичних ігор жанру «RPG» та існуючі аналоги, показано їх переваги та недоліки, здійснено постановку задач.В другому розділі розроблено концептуальний та дизайнерський документ.
У третьому розділі обґрунтовується вибір інструментів і детально описується процес розробки програмної частини гри.
У четвертому розділі описане організаційно-економічне та маркетингове обґрунтування проекту історичної гри жанру «RPG». Проведені економічні розрахунки. Розроблено та описано бізнес план стартапу. У п'ятому розділі детально розглянуті аспекти забезпечення охорони праці.
Результатом роботи є проектна документація та демонстраційна версія гри, розроблена на рушій Unreal Engine 5, в якій реалізовано переміщення персонажа, взаємодія зі світом та NPC, що володіє штучним інтелектом, квести та різні
«RPG» механіки.
Опис
Ключові слова
рушій Unreal Engine 5, NPC, ігрові механіки, квести