Розробка маркетингової стратегії інтернет-провайдера «ЛІМАНЕТ»
Ескіз недоступний
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
АНОТАЦІЯ
до кваліфікаційної роботи СВО «бакалавр» здобувачки Веселовської А.Д.
Кваліфікаціцна робота присвячена розробці маркетингової стратегії для інтернет-провайдера «ЛІМАНЕТ». Маркетингова стратегія є ключовим інструментом управління підприємством, який допомагає підприємствам досягти конкурентних переваг і збільшити свою клієнтську базу. У даній кваліфікаційній роботі бакалавра розглядається процес розробки маркетингової стратегії для інтернет-провайдера «ЛІМАНЕТ».
Робота складається з трьох розділів, кожен з яких детально розглядає ключові аспекти формування та впровадження стратегії маркетингу:
• Розділ 1. Теоретичні засади формування маркетингової стратегії підприємств
• Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності інтернет-провайдера ""ЛІМАНЕТ""
• Розділ 3. Маркетингова стратегія підприємства інтернет-провайдера ""ЛІМАНЕТ""
Метою кваліфікайної роботи є розробка інтегрованої маркетингової стратегії для інтернет-провайдера ""ЛІМАНЕТ"", спрямованої на підвищення його конкурентоспроможності, розширення клієнтської бази та підвищення рівня задоволення клієнтів.
Об’єктом досліджень кваліфікайної роботи є маркетингова діяльність інтернет-провайдера ""Ліманет"", включаючи його стратегічне планування, просування на ринку, комунікації з клієнтами та конкурентний аналіз.
Для отримання результатів досліджень і досягення поставленної мети будуть використані такі методи як: PEST-аналіз, аналіз поведінки споживачів, SWOT-аналіз, а також методи стратегічного планування.
У результаті проведеного дослідження встановлено, що успішність інтернет-провайдера «ЛІМАНЕТ» на ринку залежить від розробки та впровадження ефективної маркетингової стратегії, яка враховує специфіку його діяльності та конкурентне оточення.
Опис
Ключові слова
маркетинг, маркетингова стратегія, інтернет-провайдера, поведінка споживачів, стратегічне планування