Формування стратегії просування інтернет-магазину “Альфа Парфюм” в сегменті косметичної продукції
Ескіз недоступний
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
Кваліфікаційна робота на тему: «Формування стратегії просування інтернет-магазину “Альфа Парфюм” в сегменті косметичної продукції» містить 105 сторінок, з них 101 сторінок основного тексту, 17 таблиць, 24 рисунка, 3 додатки. Перелік посилань нараховує 50 найменувань.
Мета кваліфікаційної роботи – формування комплексу комунікаційних заходів щодо просування косметичних товарів інтернет-магазином «Альфа Парфюм».
Об'єкт дослідження – інструменти просування інтернет-магазину косметичних засобів.
Предмет дослідження – сукупність теоретичних, методичних та прикладних аспектів формування стратегії просування інтернет-магазину «Альфа Парфюм» в сегменті косметичної продукції.
В роботі були досліджені теоретичні засади формування стратегії інтернет-просування, особливості використання інструментів та методів просування косметичної продукції в інтернет-просторі. проведено аналіз маркетингової діяльності, конкурентного середовища ТОВ «Альфа Парфюм Плюс» в сегменті косметичної продукції; аналізу сайтів топових за відвідуваністю інтернет-магазинів косметики та ефективності он-лайн продажів косметики в Інстаграм.
Запропоновано проект маркетингових заходів щодо SEO-оптимізації сайта з метою підвищення трафіку на веб-сайт інтернет-магазину, застосуванню банерної реклами, розвитку співпраці з макро- та мікро- блогерами для просування гіпоалергеної косметики польського бренду Bell.
Методи наукових досліджень: PEST-аналіз, модель 5 конкурентних сил Майкла Портера, SWOT-аналіз, аналіз ключових фраз в пошуковій видачі, SEO-аналіз сайту за допомогою сервісів SimilarWeb та Serpstat, аналіз активності соціальних сторінок за допомогою сервісу trendHERO.
Наукова новизна результатів дослідження. Відповідно до мети і завдань у даній роботі містяться науково обґрунтовані рекомендації щодо формування комплексу комунікаційних заходів для підвищення ефективності просування косметичних товарів інтернет-магазином «Альфа Парфюм».
Практичне значення отриманих результатів і висновків полягає в розробці плану заходів щодо формування комунікаційної стратегії інтернет-просування косметичних засобів ТОВ «Альфа Парфюм Плюс».
Опис
Ключові слова
інтернет-магазин, косметична продукція, стратегія просування, гіпоалергена декоративна косметика, соціальні мережи, бьюті-блогери, SEO-оптимізація, банерна реклама