Стратегія digital – комунікацій ТОВ «Агротерем» в умовах формування ринку послуг для аграрного сектору
Ескіз недоступний
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
У кваліфікаційній роботі розглянуті питання обґрунтування маркетингових стратегій на основі удосконалення digital-комунікацій для магазину ТОВ “Агротерем”, що надає послуги з торгівлі товарами і засобами виробництва для підприємств аграрного сектору.
Метою дослідження є аналіз маркетингової комунікаційної політики та надання рекомендацій для розробки стратегій digital-комунікацій.
Об’єктом дослідження є формування ефективності маркетингової діяльность підприємства та процес формування і обґрунтування стратегії digital-комунікацій.
Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні засади формування стратегії digital-комунікацій в ТОВ «Агротерем».
Аналітична частина кваліфікаційної роботи присвячена дослідженню маркетингової комунікаційної політики ТОВ «Агротерем» та аналізу основних конкурентів на ринку аграрного бізнесу. В роботі дана характеристика підприємства та основних конкурентів, проаналізовані засади їх digital-комунікації: сайт, сторінки Instagram, Facebook, TikTok.
На основі проведеного аналізу у проєктному розділі запропоновано рекомендації щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики на основі digital-комунікацій.
Результати дослідження мають практичне значення, пройшли апробацію: доповідались на Всеукраїнській студентській науково-практичної конференції, запропонована стратегія digital- комунікацій прийнята до впровадження у ТОВ "Агротерем".
Опис
Ключові слова
маркетинг, маркетингова стратегія, digital – комунікації, ринок послуг, послуги для аграрного сектору