Група 4МК-19

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 11
  • Документ
    Проєктування перспективної моделі сукні жіночої без рукавів зі змішаних тканин. Розмір: 176-92-104
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Технологічне, 2023) Юлії ТИНКОВАН
    Легка промисловість –найбільш глобалізована галузь у світі. У багатьох країнах вона формує бюджет країни та наповнює внутрішній ринок продукцією власного виробництва. На сьогоднішній день швейна промисловість України знаходиться на другому місці серед галузей легкої промисловості після текстильної. Практично в усіх регіонах України працюють швейні підприємства. В м. Києві та Київській області, Львівській, Дніпропетровській, Харківській, Закарпатській, Миколаївській, Полтавській, Житомирській та інших областях зосереджені найбільші виробничі потужності [16]. Аналізуючи дослідження вітчизняних вчених можна помітити, що протягом останніх років швейна промисловість постала перед проблемами, які призвели до погіршення показників її діяльності. До основних причин можна віднести фінансову кризу, нерівноправність у системі оподаткування, існування «тіньового» імпорту, що призводить до зниження конкурентоспроможності вітчизняних підприємств та споживчого попиту, що, своєю чергою, може призвести до руйнівних наслідків [16]. На сучасних підприємствах виготовляють досить широкий асортимент виробів: одяг побутового призначення, робочий, спеціальний, спортивний, а також головні убори тощо. Такі підприємства е менш трудо-затратними, ніж ті на яких шиють одяг за індивідуальними замовленнями [16]. Мода — економічне, соціальне і художнє явище, яке чуйно реагує на сучасність, відображає її події й тренди, а часом і пророкує майбутнє. Головне призначення модних речей — не тільки задовольняти естетичні потреби, але й увиразнити соціальні, вікові, етнічні тощо відмінності, сигналізувати про соціальний статус, уподобання, смаки, ідентичність їх власника [17].
  • Документ
    Художній та інженерний проєкт конструкції жіночого жакету-трансформеру із сучасних тканин. Розмір: 158-88-96
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Технологічне, 2023) Світлани ТКАЧЕНКО
    Мода - це постійні зміни, експерименти та пошук нового і незвіданого. Вона встановлює свої правила і змінює їх. Постійний рух, зміна звичних укладів, азарт, прагнення до унікальності-ось що таке мода. Стиль, натомість,- це те, що є стабільним, непохитним і неповторним. Модні тенденції формуються під впливом зовнішніх факторів, таких як ідеальні пропорції жінки, стандарти краси та загальний настрій суспільства, а також під впливом способу життя, який артикулює вулична мода. Що стосується стилю, то він не залежить від душевного стану людини, її життєвої позиції чи вподобань. Він не може бути повністю запозичений у інших і може бути вдосконалений лише шляхом спроб і помилок. Мода існує давно і зараз стрімко розвивається, частково завдяки коронавірусу. Кожен, хто купує одяг, може мати відношення до моди. Це тому, що все, від тканин до барвників, зараз доступне за ціною. Якщо раніше всі зосереджувалися на певному кольорі на наступний сезон, то зараз це не так важливо. Замість того, щоб збирати і викидати непотрібні речі з гардеробу, можна дати їм друге життя. Я вважаю, що будь-яка криза-це випробування, через яке проходять лише найсильніші, а виживають лише найперспективніші та най-креативніші. Звичайно, купівельна спроможність сильно знизилася. Завдяки кризі ми бачимо новаторів. Сьогодні не має певного тренду, ніхто не знає, які кольори, фасони чи форми одягу будуть в моді. Тому кожен може знайти свій власний напрямок і стиль, виразити себе через одяг і стати модним. Тепер, щоб бути модним, не обов'язково ходити по модних бутіках і купувати одяг з останніх колекцій.
  • Документ
    Проєктування сорочки жіночої класичного стилю з поясом типу «Корсет» з тканин-компаньйонів. Розмір: 170-104-112
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Технологічне, 2023) Рої РЗАЄВОЇ
    Головна мета конструктора швейного виробництва - забезпечити людині максимум зручностей і комфорту в новій моделі, технологічності і економічності її виробництва і надійності в експлуатації. Головною задачею художнього конструювання при розробці нових зразків промислових виробів є узгодження зовнішньої форми виробу, що проектується з його внутрішньою структурою (конструкцією), а через неї і з основними функціями, тобто створення естетичного досконалого виробу. Технічне завдання шляхом виконання ряду проектних операцій і процедур перетворюється в кінцевий опис - проектно-конструкторську документацію (ПКД), яка несе в собі всю необхідну інформацію для створення об'єкту і яка виконує роль посередника між конструктором і виробництвом. Нові моделі одягу починають проектувати при наявності первинного опису, в якому в загальному вигляді сформульоване призначення майбутнього об'єкту і вимоги до його властивостей. Первинний опис представляється в формі технічного завдання (ТЗ). Основним результатом інженерного конструювання являється створення зразка - еталона нової моделі одягу і комплекту проектноконструкторської документації. Проектування, як процес розчленовується на стадії, етапи, проектні процедури і операції.
  • Документ
    Проєктування перспективної моделі штанів жіночих типу «Капрі» з елементами крою модного спрямування. Розмір: 164-88-92
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Технологічне, 2023) Надії НАГРІБЕЦЬКОЇ
    Лeгка промиcловicть - cукупнicть галузeй промиcловоcтi, що cпeцiалiзуютьcя на виробництвi товарiв народного cпоживання з рiзних видiв cировини. Лeгка промиcловicть займає однe з важливих мicць у виробництвi валового нацiонального продукту i вiдiграє значну роль в eкономiцi країни. Швeйна промиcловicть України поciдає другe мicцe в лeгкiй промиcловоcтi. Налiчуєтьcя приблизно 2,3 тиc. пiдприємcтв лeгкої промиcловоcтi. Бiльшe половини з цих компанiй виробляють готовий одяг. Потiм йдe тeкcтильнe виробництво. Трохи мeншe - виробництво взуття та шкiряних товарiв. Тiльки 1% вiд загального чиcла виробництв є дeржавними, вci iншi - приватна влаcнicть. А вжe ceрeд цього ceктора малий i ceрeднiй бiзнec значно пeрeважають за кiлькicтю над вeликими компанiями. Тобто такi нeвeликi пiдприємcтва є рушiйною cилою вciєї галузi, розвиваючи ринок i проcуваючи українcькi брeнди кожeн дeнь. Продуктивнicть на пiдприємcтвах покращують шляхом модeрнiзацiї заcобiв виробництва за cучаcними тeхнологiями. Наприклад, за допомогою викориcтання цифрового друку. Кiлькicть виробництв, якi поповнюють cвої потужноcтi cпeцiалiзованими принтeрами, зроcтає з року в рiк.
  • Документ
    Проєктування жіночої сукні з тканин-компаньйонів із застосуванням особливостей конструювання різних силуетних форм. Розмір: 164-88-92
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Технологічне, 2023) Марії ІВАНОВОЇ
    На сьогоднішній день важливою ціллю для України є перемога у війні, а також розбудова сильної економіки. Одна із важливих складових економіки є легка промисловість, зростання якої може значно покращити економічні показники країни [9]. До складу 20 найрозвинутіших ринків України, входить ринок одягу та взуття. Але, на жаль, на сьогоднішній день легка промисловість перебуває у незадовільному стані. Частка реалізованої продукції підприємств легкої промисловості є незначною в порівнянні з продукцією вітчизняної промисловості і складає 0,7-0,8%. Це пов'язано з низкою проблем, характерних для легкої промисловості [9]. Історично склалося так, що легка промисловість України має сильний потенціал. Це важлива галузь народного господарства, яка включає 17 підгалузей: текстильну, трикотажну, швейну, шкіряну, взуттєву, хутрову, галантерейну та інші галузі. При цьому легка промисловість пов'язана з багатьма суміжними галузями і обслуговує весь народногосподарський комплекс країни. Підприємства легкої промисловості виробляють широкий асортимент товарів народного споживання та промислового призначення [9]. Основними стримуючими факторами розвитку легкої промисловості є: криза в економіці та війна в країні, висока собівартість виробництва товарів легкої промисловості, низький притік молодих кадрів на підприємства легкої промисловості, залежність вітчизняного виробництва від імпортованої сировини, низька купівельна спроможність населення, заповнення внутрішнього ринку країни дешевою продукцією китайського та турецького виробництва, а також завезення «секонд-хенду» з Європи, недостатня інвестиційна та інноваційна діяльність;