Група 4МК-19
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Група 4МК-19 за Назва
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументПроєктування жіночої сукні з тканин-компаньйонів із застосуванням особливостей конструювання різних силуетних форм. Розмір: 164-88-92(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Технологічне, 2023) Марії ІВАНОВОЇНа сьогоднішній день важливою ціллю для України є перемога у війні, а також розбудова сильної економіки. Одна із важливих складових економіки є легка промисловість, зростання якої може значно покращити економічні показники країни [9]. До складу 20 найрозвинутіших ринків України, входить ринок одягу та взуття. Але, на жаль, на сьогоднішній день легка промисловість перебуває у незадовільному стані. Частка реалізованої продукції підприємств легкої промисловості є незначною в порівнянні з продукцією вітчизняної промисловості і складає 0,7-0,8%. Це пов'язано з низкою проблем, характерних для легкої промисловості [9]. Історично склалося так, що легка промисловість України має сильний потенціал. Це важлива галузь народного господарства, яка включає 17 підгалузей: текстильну, трикотажну, швейну, шкіряну, взуттєву, хутрову, галантерейну та інші галузі. При цьому легка промисловість пов'язана з багатьма суміжними галузями і обслуговує весь народногосподарський комплекс країни. Підприємства легкої промисловості виробляють широкий асортимент товарів народного споживання та промислового призначення [9]. Основними стримуючими факторами розвитку легкої промисловості є: криза в економіці та війна в країні, висока собівартість виробництва товарів легкої промисловості, низький притік молодих кадрів на підприємства легкої промисловості, залежність вітчизняного виробництва від імпортованої сировини, низька купівельна спроможність населення, заповнення внутрішнього ринку країни дешевою продукцією китайського та турецького виробництва, а також завезення «секонд-хенду» з Європи, недостатня інвестиційна та інноваційна діяльність;
- ДокументПроєктування перспективної моделі костюму жіночого (блуза та спідниця) за елементами крою модних напрямків. Розмір: 164-96-100(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Технологічне, 2023) Марини КРУПІНОЇУ цей час споживач ставить перед виробником одягу жорсткі вимоги: якість, новизна, стильність, зручність, оптимальна ціна. Підвищення вимог до якості може бути здійснене при рішенні комплексу питань, пов'язаних з вдосконаленням процесів моделювання і конструювання на базі застосування нових матеріалів, вузлів виробу. Високі вимоги, що пред'являються до якості виробів, що виготовляються, можливо задовольнити тільки при постійному вдосконаленні технології. При цьому підвищення ефективності процесів виготовлення може бути досягнуте за рахунок використання прогресивних способів обробки. Технологія швейного виробництва стає механізованою, її ефективність зумовлюється застосуванням спеціальних машин і обладнання. Сучасна техніка дозволяє механізувати і автоматизувати виконання складально-з'єднувальних технологічних операцій. У результаті значно підвищується продуктивність труда, забезпечується висока точність зборки, стабільність деталей, що обробляються і вузлів, знижується стомлюваність операторів. Використання САПР в процесі конструкторської і технологічної підготовки дозволяють скоротити терміни створення моделі і поліпшують його якість. САПР дозволяє автоматизувати всі етапи проектування і виробництва одягу. Впровадження передової техніки і технології, організація виробництва на промислових підприємствах сприяють зміцненню технічної дисципліни в галузі, підвищення продуктивності труда і поліпшення якості виробу. Великі можливості має малоопераційна технологія, що дозволяє за один прохід виконати декілька неподільних операцій або здійснити монтаж вузлів, попереднє з'єднання окремих деталей
- ДокументПроєктування перспективної моделі сукні жіночої без рукавів зі змішаних тканин. Розмір: 176-92-104(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Технологічне, 2023) Юлії ТИНКОВАНЛегка промисловість –найбільш глобалізована галузь у світі. У багатьох країнах вона формує бюджет країни та наповнює внутрішній ринок продукцією власного виробництва. На сьогоднішній день швейна промисловість України знаходиться на другому місці серед галузей легкої промисловості після текстильної. Практично в усіх регіонах України працюють швейні підприємства. В м. Києві та Київській області, Львівській, Дніпропетровській, Харківській, Закарпатській, Миколаївській, Полтавській, Житомирській та інших областях зосереджені найбільші виробничі потужності [16]. Аналізуючи дослідження вітчизняних вчених можна помітити, що протягом останніх років швейна промисловість постала перед проблемами, які призвели до погіршення показників її діяльності. До основних причин можна віднести фінансову кризу, нерівноправність у системі оподаткування, існування «тіньового» імпорту, що призводить до зниження конкурентоспроможності вітчизняних підприємств та споживчого попиту, що, своєю чергою, може призвести до руйнівних наслідків [16]. На сучасних підприємствах виготовляють досить широкий асортимент виробів: одяг побутового призначення, робочий, спеціальний, спортивний, а також головні убори тощо. Такі підприємства е менш трудо-затратними, ніж ті на яких шиють одяг за індивідуальними замовленнями [16]. Мода — економічне, соціальне і художнє явище, яке чуйно реагує на сучасність, відображає її події й тренди, а часом і пророкує майбутнє. Головне призначення модних речей — не тільки задовольняти естетичні потреби, але й увиразнити соціальні, вікові, етнічні тощо відмінності, сигналізувати про соціальний статус, уподобання, смаки, ідентичність їх власника [17].
- ДокументПроєктування перспективної моделі штанів жіночих типу «Капрі» з елементами крою модного спрямування. Розмір: 164-88-92(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Технологічне, 2023) Надії НАГРІБЕЦЬКОЇЛeгка промиcловicть - cукупнicть галузeй промиcловоcтi, що cпeцiалiзуютьcя на виробництвi товарiв народного cпоживання з рiзних видiв cировини. Лeгка промиcловicть займає однe з важливих мicць у виробництвi валового нацiонального продукту i вiдiграє значну роль в eкономiцi країни. Швeйна промиcловicть України поciдає другe мicцe в лeгкiй промиcловоcтi. Налiчуєтьcя приблизно 2,3 тиc. пiдприємcтв лeгкої промиcловоcтi. Бiльшe половини з цих компанiй виробляють готовий одяг. Потiм йдe тeкcтильнe виробництво. Трохи мeншe - виробництво взуття та шкiряних товарiв. Тiльки 1% вiд загального чиcла виробництв є дeржавними, вci iншi - приватна влаcнicть. А вжe ceрeд цього ceктора малий i ceрeднiй бiзнec значно пeрeважають за кiлькicтю над вeликими компанiями. Тобто такi нeвeликi пiдприємcтва є рушiйною cилою вciєї галузi, розвиваючи ринок i проcуваючи українcькi брeнди кожeн дeнь. Продуктивнicть на пiдприємcтвах покращують шляхом модeрнiзацiї заcобiв виробництва за cучаcними тeхнологiями. Наприклад, за допомогою викориcтання цифрового друку. Кiлькicть виробництв, якi поповнюють cвої потужноcтi cпeцiалiзованими принтeрами, зроcтає з року в рiк.
- ДокументПроєктування сорочки жіночої класичного стилю з поясом типу «Корсет» з тканин-компаньйонів. Розмір: 170-104-112(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Технологічне, 2023) Рої РЗАЄВОЇГоловна мета конструктора швейного виробництва - забезпечити людині максимум зручностей і комфорту в новій моделі, технологічності і економічності її виробництва і надійності в експлуатації. Головною задачею художнього конструювання при розробці нових зразків промислових виробів є узгодження зовнішньої форми виробу, що проектується з його внутрішньою структурою (конструкцією), а через неї і з основними функціями, тобто створення естетичного досконалого виробу. Технічне завдання шляхом виконання ряду проектних операцій і процедур перетворюється в кінцевий опис - проектно-конструкторську документацію (ПКД), яка несе в собі всю необхідну інформацію для створення об'єкту і яка виконує роль посередника між конструктором і виробництвом. Нові моделі одягу починають проектувати при наявності первинного опису, в якому в загальному вигляді сформульоване призначення майбутнього об'єкту і вимоги до його властивостей. Первинний опис представляється в формі технічного завдання (ТЗ). Основним результатом інженерного конструювання являється створення зразка - еталона нової моделі одягу і комплекту проектноконструкторської документації. Проектування, як процес розчленовується на стадії, етапи, проектні процедури і операції.
- ДокументПроєктування чоловічого жилету з особливостями конструювання у спортивному стилі зі змішаних тканин. Розмір: 182-92-76(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Технологічне, 2023) Дмитра ТОДОРОВАЛегка промисловість налічує близько 5 тис. підприємств, на яких було зосереджено майже 240 тис. робочих місць. Вона є потужним багатогалузевим комплексом з виробництва товарів народного споживача, який має 17 підгалузей. Легка промисловість з року в рік розвивається великими темпами і посідає найвище місце поміж інших галузей. Найважливішою задачею легкої промисловості являється підвищення якості і розширення асортименту продукції на основі всебічного використання досягнень науки і техніки. Для успішного вирішення різних економічних і соціальних задач, які стоять перед нашою країною необхідно подальше підвищення ефективності всього суспільного виробництва і покращення якості виробів. Проектування в сучасному розумінні це сукупність по створенню нового зразка виробу, включаючи техніко-економічні розрахунки і обґрунтування, створення ескізів, моделей, розрахунків і побудова креслень деталей, виготовлення і випробування дослідних зразків. Невід’ємною частиною проектування являє наука, яка займається питанням раціонального проектування конструкції одягу для масового виробництва. При цьому передбачається використання наукових досягнень, передових технологій і багаторічний досвід практики конструкції одягу, а також досягнення суміжних дисциплін. Тому все в більшому обсязі застосовується сучасні математичні методи проектування одягу САПР. Саме завдяки цим технологіям нові моделі, розширюється можливість моделювання одягу, створити ексклюзивний, новий, конкурентоспроможній одяг. Тому в нашій країні легка промисловість сьогодні потужним багатогалузевим комплексом з виробництва товарів народного споживача.
- ДокументРозробка моделі жіночого комбінезону-шортів, актуального в сучасних умовах масового виробництва. Розмір: 164-92-96(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Технологічне, 2023) Анастасії ФУРДУЙОднією з найвaжливіших гaлузей виробництвa непродовольчих товарів є легка промисловість. Яка зaбезпечує нaселення ткaнинами, одягом, взуттям тощо. Виробничий потенціал легкої промисловості України дaвaв можливість виготовляти 11,3 мл тканин, 5,6 пари панчішно-шкарпеткових і 2,9 шт. трикотажних виробів, 2 пaри взуття на кожну людину. Понад 1/3 одягу валової продукції легкої промисловості дає швейна гaлузь, зaймаючи друге місце в комплексі. Вонa розміщенa в рaйонах де споживають, у великих і середніх, і нaвіть в мaлих нaселених пунктaх, тому що привезти сировину для неї, зокремa, нитки, ткaнини, неткaні мaтеріали, хутрa, штучні та нaтуральні шкіри, економніше, ніж готові вироби. Найбільші швейні фірми розтaшовані в таких містах, як Київ, Львів, Дніпропетровськ, Одесa, Хaрків, Донецьк, Запоріжжя, Чернівці. Остaннім чaсом бaгaто приватних малих підприємств,а частина одягу імпортується. Легка промисловість є одним із стрaтегічних сегментів нaціональної економіки. До коронo кризису нa неї припaдало майже 5% бюджетних нaдходжень і 2,6% укрaїнської економіки. Це означає,що легкa промисловість мaє великий потенціал для подaльшого розвитку. Пaндемія внеслa свої корективи в роботу галузі. Бaгaто підприємств втрaтили знaчну кількість замовлень, звільнили прaцівників і зупинили виробництво і зaкрили свою діяльність.Інші пристосувалися донової реальності,наприклад, перейшли на держaвні замовлення та почали виготовляти маски.
- ДокументРозробка проєктноконструкторської документації на виготовлення костюму жіночого (топ з подовженою лінією низу та штани-кюлоти) за асортиментним напрямом 2023 року. Розмір: 170-96-104(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Технологічне, 2023) Єлизавети ПОКОРИТехнічне завдання (ТЗ) (англ. Product Requirements Document; PRD) - документ, що визначає основне призначення, стандарти якості, техніко-економічні та спеціфічні вимоги до виробу, масштабу, етапів розробки та складу технічної документації, або документ вимог до продукту з офіційним і формалізованим описом всіх вимог та характеристик для розробки потрібного продукту. Його основна мета полягає в уточненні всіх аспектів продукту, визначенні його функціональних та нефункціональних вимог, а також інших необхідних деталей для розробки, тестування та впровадження продукту. В ТЗ вказуються основне призначення, показники якості, техніко-економічні та спеціальні вимоги до виробу, обсяг робіт, стадії розроблення та склад конструкторської документації. Цей документ може використовуватись самостійно або як частина договору (контракту) на виконання робіт. Він також служить для уточнення вимог, оцінки прогресу та контролю якості. Використання цього документа допомагає забезпечити чітке розуміння всіх сторін щодо вимог до продукту та забезпечити відповідність результату розробки визначеним характеристикам та стандартам якості. Присутність ТЗ обумовлена розподілом обов'язків між/на етапах життєвого циклу виробу. Функції ТЗ може виконувати інший документ (угода, угода, контракт, протокол та ін.), який містить необхідні та достатні вимоги для виконання роботи з відповідним об'єктом і прийнятий сторонами такого документу.
- Документ«Розробка проєкту конструкції спідниці жіночої багатошарової з особливостями конструювання виробів різних силуетних форм. Розмір: 170-92-100(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Технологічне, 2023) Єлизавети ЗУБКОВОЇОдяг — це одна з речей, які нам потрібно для життя, і він стосується того, що ми особисто можемо використовувати. Історія стародавнього одягу є дзеркалом, у якому відображаєтьсявся історія людства. Наприкінці XIX століття, в Англії з’явився рух моди, в якому мода, а також усе, що було пов’язане з нею, хотіла звільнитися від фальшивої вишуканої розкоші. Їх ідея була простотою. Вони запевнили їх, що їм слід підкреслювати справжні лінії фігури. ХХ ст. багато чого змінило в житті людей. Одяг став легшим, і мода була « замолода », тому що молоді люди мали нагоду заробляти собі на життя. У 1890 р., з’явився діловий костюм, і за те, що він був практичний, він став одною з головних жіночих туалетів. Він був як і з дешевої, так і з дорогих тканин. На початку XX століття, спідниця мала максимальну відстань до землі. У неї були досить складний крій, що облягал бедра і були дуже розкльошені. Цю швейну шиту обробляли воланами. Після Другої Світової Війни відбулися зміни. Він нагадав про воєнну форму. І це популярний спортовий стиль. Протягом перших років війни одежа була довга й широка між колінами. У 1923 році в костюмі була вузька спідниця, кольорова блуза і піджак на підкладці. У період 1940-1947 років були перші пропорції: дуже довгий жакет з широкими плечима і коротка спідниця. Спідниця почала вкорочуватися. Її прострочували декоративними променями. У 1950-х роках, у 19-му столітті. Поява нових матеріалів призвела до тимчасового витіснення природних матеріалів. У 1960-х років міні-спідниця стала сенсацією, її довжина була на 15-20 см. вище від коліна. Наприкінці XIX століття. Ця міні-спідниця була обов’язковою для дівчат і для костюму ділової жінки. Зараз вона є натуральним кольором: білим, чорним, кремовий кольори. Діти люблять яскраві кольори. Особливо юні люблять синій джинсовий колір. У багатьох країнах цей колір символізує свободу та незалежність. Мода народжується, живе й помирає. Усе це займає відносно короткий час. Раніше вважалося, що середній вік моди становить від 7 до 10 років, проте останнім часом, це поняття також стає коротшим. Кожен вибирає, що є в гармонії з його образом життя і що йому найбільше подобається. Ця мода заявляє, що вона є перш за все кольором. Потім з’являється форма, силует і об’єм одягу.
- ДокументХудожній та інженерний проєкт конструкції жіночих штанів-трансформер із сучасних тканин. Розмір: 158-92-100(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Технологічне, 2023) Дарії ЩУКІНОЇЛегка промисловість є однією з найважливіших галузей національної економіки. Вона задовольняє потреби населення у спеціалізованих матеріалах для виробництва тканин, одягу, взуття та інших товарів. Однак цей сектор в Україні стикається з низкою проблем, включаючи брак ресурсів, кваліфікованих кадрів, доступних кредитів, сучасного обладнання та інвестицій. Таким чином, українська легка промисловість наразі працює на ринку, де домінує імпорт. Дивлячись на ситуацію у вітчизняній промисловості, особливо легкій, підприємствам необхідно активізувати свою діяльність у цьому секторі, щоб забезпечити як виживання, так і успішний розвиток в умовах міжнародної інтеграції. Тому основним завданням підприємств легкої промисловості є адаптація їх діяльності до принципів концепції сталого розвитку з урахуванням сучасного рівня розвитку національної економіки, системи та характеру господарювання, поточної бізнескон'юнктури, стану легкої промисловості та менталітету українського суспільства.
- ДокументХудожній та інженерний проєкт конструкції жіночого жакету-трансформеру із сучасних тканин. Розмір: 158-88-96(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Технологічне, 2023) Світлани ТКАЧЕНКОМода - це постійні зміни, експерименти та пошук нового і незвіданого. Вона встановлює свої правила і змінює їх. Постійний рух, зміна звичних укладів, азарт, прагнення до унікальності-ось що таке мода. Стиль, натомість,- це те, що є стабільним, непохитним і неповторним. Модні тенденції формуються під впливом зовнішніх факторів, таких як ідеальні пропорції жінки, стандарти краси та загальний настрій суспільства, а також під впливом способу життя, який артикулює вулична мода. Що стосується стилю, то він не залежить від душевного стану людини, її життєвої позиції чи вподобань. Він не може бути повністю запозичений у інших і може бути вдосконалений лише шляхом спроб і помилок. Мода існує давно і зараз стрімко розвивається, частково завдяки коронавірусу. Кожен, хто купує одяг, може мати відношення до моди. Це тому, що все, від тканин до барвників, зараз доступне за ціною. Якщо раніше всі зосереджувалися на певному кольорі на наступний сезон, то зараз це не так важливо. Замість того, щоб збирати і викидати непотрібні речі з гардеробу, можна дати їм друге життя. Я вважаю, що будь-яка криза-це випробування, через яке проходять лише найсильніші, а виживають лише найперспективніші та най-креативніші. Звичайно, купівельна спроможність сильно знизилася. Завдяки кризі ми бачимо новаторів. Сьогодні не має певного тренду, ніхто не знає, які кольори, фасони чи форми одягу будуть в моді. Тому кожен може знайти свій власний напрямок і стиль, виразити себе через одяг і стати модним. Тепер, щоб бути модним, не обов'язково ходити по модних бутіках і купувати одяг з останніх колекцій.