Бізнес-планування як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємства

Ескіз недоступний
Дата
2024
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики
Анотація
Актуальність теми полягає в тому, що бізнес-планування є ключовим інструментом для підвищення конкурентоспроможності підприємства, оскільки воно дозволяє ефективно планувати, організовувати та контролювати всі аспекти діяльності підприємства, що є необхідним для досягнення успіху на сучасному ринку. На ринку з'являється все більше нових гравців, що змушує вже існуючі підприємства шукати нові шляхи для диференціації та залучення клієнтів. Бізнес-план допомагає підприємствам чітко окреслити свою конкурентну стратегію та виділитися на тлі конкурентів. Також бізнес-планування сприяє покращенню внутрішньої організації підприємства, чіткому розподілу обов'язків, встановленню показників ефективності та контролю за їх досягненням. У першому розділі кваліфікаційної роботи «Теоретичні основи та методологія бізнес-планування» досліджено основні підходи до визначення сутності поняття «бізнес-план», проаналізовано основні цілі та завдання бізнес-плану, досліджено процес розробки та структуру бізнес-плану, а також досліджено міжнародні методики та стандарти бізнес-планування, їх структуру. У другому розділу кваліфікаційної роботи «Бізнес-планування як інструмент ефективного управління підприємством» проведено аналіз ринку борошна, хліба та хлібобулочних виробів України, проаналізовано організаційно-економічний розвиток підприємств, досліджено зовнішнє та внутрішнє середовище, визначено основних конкурентів. У третьому розділі кваліфікаційної роботи «Розробка ефективного бізнес-плану для досягнення конкурентних переваг» запропоновано бізнес-план з виробництва нового виду продукції, розраховано економічну доцільність запропонованої бізнес-ідеї.
Опис
Ключові слова
бізнес-планування, бізнес-план, конкурентоспроможність, борошно, хліб та хлібобулочні вироби
Бібліографічний опис