Розробка програмного забезпечення для вивчення математики
Ескіз недоступний
Дата
2023
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем
Анотація
Інформатизація освіти - один з основних напрямів процесу інформатизації,
продиктований потребами сучасного суспільства, у якому головним рушієм
прогресу є індивідуальний розвиток особистості. Вона має забезпечити
впровадження в практику програмно-педагогічних розробок, спрямованих на
інтенсифікацію навчального процесу, вдосконалення форм і методів організації
навчання [1].
Основною метою всіх інновацій в освітній галузі є сприяння переходу від
механічного засвоєння учнями знань до формування вмінь і навичок самостійно
здобувати знання. Успішність розв’язання цього завдання значною мірою
залежить від мети використання комп’ютера в навчальному процесі, якості й
можливостей програмного забезпечення та від того, яке місце посяде комп’ютер
в системі дидактичних засобів [2].
Запровадження інформаційних технологій у початковій ланці – це не
данина моді, а необхідність сьогодення, оскільки більшість дітей
ознайомлюються з комп’ютером набагато раніше, ніж це їм може запропонувати
школа. Ні для кого вже не є новиною необхідність широкого застосування
електронних засобів навчання під час вивчення будь-якого предмету [3].
Батьки витрачаючи великі кошти на придбання комп’ютера для дитини з
метою, насамперед, забезпечити нащадка гарним засобом навчання, іноді не
розуміють, що сам по собі комп’ютер буде виконувати лише ті функції, які у
нього закладуть, тому дуже часто комп’ютер стає не помічником у навчанні, а
потужною, часом – непереборною перепоною останньому, коли у дитини
виникає ігрова або Інтернет залежність [4].
Тому саме вчитель має виховувати бажання застосовувати улюблену
іграшку для здійснення навчання.
Технологія – це наука про способи розв’язання задач людства за
допомогою технічних засобів.