Група 4РП-06

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 15
  • Документ
    Модернізація програмного забезпечення для системи планування ресурсів підприємства
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2023) Янковой Данііл Дмитрович
    У сучасному бізнесі ефективне управління складськими запасами та відстеження товарів є ключовими компонентами успішної системи планування ресурсів підприємства (ERP). Оптимальне управління запасами дозволяє підприємствам знизити витрати, покращити обслуговування клієнтів та підвищити загальну ефективність операцій. Метою дипломного проєкту є модернізація програмного забезпечення для системи планування ресурсів підприємства з особливим акцентом на функціональності відстеження товарів на складі. Для цієї цілі буде використовуватися мова програмування Python та бібліотека Tkinter для розробки функціонального інтерфейсу користувача. Відстеження товарів на складі має стратегічне значення для підприємства, оскільки дозволяє точно визначити наявність та розташування кожного товару у реальному часі. Це забезпечує оперативність при прийнятті рішень щодо постачання, доставки та управління запасами. Точне відстеження також допомагає запобігти втратам, крадіжкам та зменшити ймовірність дефіциту товарів на складі. Однак багато підприємств досі полагодуються на застарілі або неефективні системи відстеження товарів на складі. Це може призвести до помилок в обліку, затримок у обробці замовлень, втрати довіри клієнтів та втрати конкурентоспроможності. Тому модернізація програмного забезпечення, пов'язаного з відстеженням товарів на складі, є невід'ємною частиною оптимізації системи планування ресурсів підприємства. Мова Python має широкі можливості в галузі розробки програмного забезпечення та є однією з найпопулярніших мов програмування.
  • Документ
    Модифікація класу гравця та ігрових механік для комп'ютерної гри «Террарія»
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2023) Циганов Владислав Серійович
    Метою мого дипломного проектування було модифікація класу гравця та ігрових механік для комп'ютерної гри «Террарія». Актуальність внесення змін у гру Terraria полягає в бажанні покращити та розширити ігровий процес для гравців. Незважаючи на те, що Terraria вже є дуже популярною та захоплюючою грою, модифікації можуть запропонувати нові функції, механіку та вміст, які можуть оживити гру та надати гравцям нові виклики та можливості. Модифікації дозволяють гравцям адаптувати гру відповідно до своїх уподобань, додаючи нові виміри до дослідження, бою, крафта та прогресу. Вони можуть представити унікальну ігрову механіку, предмети, квести та навіть абсолютно нові ігрові режими, розширюючи довговічність і відтворюваність Terraria. Крім того, модифікації сприяють творчості та інноваціям у ігровій спільноті. Вони надають можливість початківцям розробникам ігор та ентузіастам продемонструвати свої навички та зробити свій внесок у розвиток ландшафту Terraria. Дозволяючи гравцям змінювати та налаштовувати свій досвід, гра стає платформою для співпраці, обміну ідеями та створення різноманітного та яскравого контенту Актуальність внесення змін у Terraria також поширюється на розвиток сильної та відданої спільноти. Спільноти моддингу об’єднують однодумців, які поділяють пристрасть до гри, заохочуючи активну участь, обговорення та співпрацю. Це відчуття спільності збагачує загальний ігровий досвід і заохочує постійний розвиток і підтримку гри. Загалом актуальність модифікацій у Terraria полягає в можливості розширити межі ігрового процесу, відкрити нові можливості та розвивати енергійну та творчу спільноту. Це дозволяє гравцям постійно відкривати для себе нові пригоди, випробування та досвід у улюбленому світі Terraria.
  • Документ
    Розробка програмного забезпечення системи планування домашніх справ "Сімейний органайзер"
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2023) Томашевський Артем Віталійович
    Органайзер являється засобом керування часом. Попереднє планування справ допомагає підвищити ефективність будь-якої діяльності, як особистої, так і професійної. Комп’ютерна програма-органайзер — це комп’ютерна програма, що відноситься до прикладного програмного забезпечення і призначена для накопичення інформації користувача, а потім оперативного пошуку по ній, організації справ і контролю за їх виконанням, відслідковування визначених користувачем подій. Являється однією із форм персонального органайзера. Написання даних програм можливе різноманітними мовами програмування і в різних середовищах розробки. Функції типової комп’ютерної програми-органайзера пов’язані із забезпеченням роботи наступних підрозділів: календар; записна книжка; менеджер контактів(адресно-телефонна книга); події, прив’язані до певної дати(свята, зустрічі); годинник; калькулятор. Сфери застосування і вимоги до органайзерів досить різноманітні, тому існують різні версії, які можуть не містити деяких функцій, вказаних вище, проте мати певні специфічні додатки, необхідні конкретній категорії користувачів. Особисті інформаційні системи (програма-секретар). Вони дозволяють проводити планування особистого часу, своєчасно нагадують про початок запланованих заходів, ведуть персональні та інші карточки з можливістю автоматичної вибірки інформації, ведуть персональні інформаційні записники для збереження різноманітної особистої інформації. Органайзер – програма, призначена для накопичення інформації користувача, а потім оперативного пошуку по ній, організації справ і контролю за їх виконанням, відслідковування визначених користувачем подій. Завданням роботи є створення програми – органайзера для планування робочого часу, ведення записної книжки, управління пріоритетами нотаток, нагадування. До складу додатка повинні входити: записна книжка, годинник, календар.
  • Документ
    Розробка програми для генерації повідомлень і зображень за допомогою штучного інтелекту
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2023) Сілаєв Ігорь Генадійович
    Штучний інтелект (ШІ) - це наука та технологія, що займаються розробкою інтелектуальних машин і комп'ютерних програм. Ці системи прагнуть розуміти та моделювати людський інтелект, але вони не обмежені виключно біологічно відтворюваними методами. На 2021 рік дослідники використовували наступну класифікацію типів штучного інтелекту: Артифіційний суперінтелект (Artificial Super Intelligence, ASI) - гіпотетичний штучний інтелект, який не лише здатен репродукувати найвищі здібності людини, але й перевершити їх. Прихильники ASI вважають, що він зможе проникнути в думки та почуття людини з метою підкорення її волі. Див. Суперрозум: наукова фантастика або реальне майбутнє штучного інтелекту? Штучний загальний інтелект (Artificial General Intelligence, AGI) також є гіпотетичним і знаходиться на рівні розуму, нижчому за ASI. Прихильники AGI обмежені у своїх переконаннях можливістю створення машин, здатних принаймні виконувати ті самі дії, що і людина. Слабий, або обмежений інтелект (Artificial Narrow Intelligence, ANI) виявляється у поведінці машин як слабкі натяки на розум (тому його називають слабким). Він призначений лише для виконання вузького кола визначених завдань (тому його називають вузьким). У випадку ANI неможливе жодне незалежне від людини автономне поведінка або самостійний розвиток. Системи, що використовують ANI, можуть існувати лише у тому вигляді, в якому їх створив людина і навіть теоретично не можуть вийти поза його контроль. Інтелект (від лат. intellectus) або розум - це психологічна якість, яка включає здатність адаптуватися до нових ситуацій, вчитися і запам'ятовувати на основі досвіду, розуміти і застосовувати абстрактні концепції і використовувати свої знання для управління навколишнім середовищем. Інтелект є загальною здатністю пізнання та вирішення проблем, що поєднує всі пізнавальні здібності людини, такі як сприйняття, пам'ять, мислення та уяву
  • Документ
    Проектування мікросервісної архітектури для веб-сайту ВСП «ОТФК ОНТУ»
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2023) Савінов Владислав Сергійович
    У сучасному світі, де швидкість та ефективність є ключовими факторами, мікросервісна архітектура стає все більш популярною у розробці веб-додатків. Однією з важливих галузей, де ця архітектура може бути застосована з вигодою, є освітній сектор, зокрема сайти коледжів. Проектування мікросервісної архітектури для сайту коледжу відкриває безліч можливостей для поліпшення якості освітнього процесу та забезпечення зручності для студентів, викладачів та адміністраторів. Замість монолітної системи, де всі функції об'єднані в одному моноліті, мікросервісна архітектура дозволяє розбити функціональність на невеликі, незалежні компоненти - мікросервіси. Це підхід має кілька переваг. По-перше, розбиття системи на мікросервіси спрощує розробку, підтримку та масштабування сайту коледжу. Кожен мікросервіс може бути розроблений та підтримуваний окремо, що дозволяє розвивати його незалежно від інших компонентів системи. По-друге, мікросервіси можуть бути розгорнуті на різних серверах або контейнерах, що дозволяє гнучко розподіляти навантаження та забезпечувати стабільну роботу сайту. Крім того, мікросервісна архітектура дозволяє швидко впроваджувати нові функції та зміни без необхідності змінювати весь код сайту. Це забезпечує швидкий та ефективний розвиток сайту коледжу, а також дає змогу змінювати функції окремих компонентів без впливу на решту системи. У підсумку, проектування мікросервісної архітектури для сайту коледжу є важливим кроком у напрямку поліпшення освітнього процесу та забезпечення зручності для всіх учасників. Цей підхід дозволяє забезпечити гнучкість, масштабованість та швидкість розвитку системи, що стає невід'ємною частиною сучасного веб-розвитку.