Дослідження шляхів стратегічного розвитку підприємства

Ескіз недоступний
Дата
2023
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики
Анотація
Актуальність теми. Кожен суб’єкт господарювання прагне здійснювати ефективну господарську діяльність, спрямовану на поступовий розвиток, забезпечуючи при цьому конкурентоспроможність. На споживчому ринку функціонує значна чисельність суб’єктів господарювання, вагоме місце при цьому займають торговельні підприємства, які також орієнтуються на відповідну стратегію, виходячи із рівня конкуренції, сегментів споживачів та їх платоспроможного попиту, ефективності використання ресурсного потенціалу тощо. Враховуючи зростання конкуренції на споживчому ринку, коливання економічної кон’юнктури, негативний вплив чинників зовнішнього середовища, назріла нагальна необхідність удосконалення механізмів формування та реалізації стратегій розвитку торговельних підприємств. У першому розділі «Теоретичні основи стратегічного розвитку підприємств роздрібної торгівлі» обґрунтовано стратегії розвитку торговельних підприємств, досліджено інновації як інструмент стратегічного розвитку підприємства, проаналізовано особливості розробки та впровадження інноваційних проектів в сфері роздрібної торгівлі. За розділом 1 зроблено висновки. У другом розділі «Характеристика підприємства Сільпо-Фуд та аналіз ринку роздрібної торгівлі». Досліджено сучасний стан та виклики роздрібної торгівлі продуктами харчування в Україні, наведено організаційноекономічна характеристику ТОВ «Сільпо-Фуд», здійснено аналіз стратегічного розвитку ТОВ «Сільпо-Фуд». Зроблено висновки за розділом 2. У третьому розділі «Удосконалення шляхів стратегічного розвитку ТОВ «Сільпо-Фуд»: інноваційний аспект» впроваджено зміни до моделі організаційної структури з використанням інновацій як чинник стратегічних змін. Впроваджено інноваційного проекту на ТОВ «Сільпо-Фуд». Проведено розрахунок ефективності впровадження нового виду продукції. Зроблено висновки за розділом 3 та сформульовано загальні висновки до кваліфікаційної роботи магістра. Кваліфікаційна робота магістра містить 95 сторінок, 14 таблиць, 12 рисунків. Перелік посилань нараховує 45 найменування.
Опис
Ключові слова
ринок, ритейл, продукти харчування, стратегія, стратегічний розвиток, проект
Бібліографічний опис