Розробка нової концепції розвитку для готелю “Братислава” у м. Київ шляхом впровадження додаткових послуг
Ескіз недоступний
Дата
2023
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра готельно-ресторанного бізнесу
Анотація
Робота містить текстову і графічну частини. Текстова частина складається з чотирьох розділів: Обґрунтування концепції на основі наукових досліджень; Технологічний розділ; Організаційний розділ; Аналіз інвестиційної привабливості проекту. Графічна частина складається з 5 листів на яких показано: Лист 1 - Концепція закладу готельно – ресторанного господарства; Лист 2 - SWOT –аналіз підприємства; Лист 3 - Послуги готелю «Братислава» та Оцінка інвестиційної привабливості проекту; Лист 4 - План 2-го поверху до та після облаштування кіно - залу; Лист 5 - План 3-го поверху до та після облаштування масажних кабінетів.
В першому розділі надана характеристика готелю, розглянуті статистичні данні готельного бізнесу в Україні та Києві, наукові статті, проведений порівняльний аналіз потенційних конкурентів, описана нова концепція з етапами впровадження.
Для готелю «Братислава» була запропонована нова концепція метою якої є впровадження додаткових послуг та розширення контингенту гостей від бізнес - туристів до мандрівників - відпочиваючих. В інфраструктурі готелю основна частина додаткових послуг зосереджена на конференц – сервісу, банкетах, заходах, а ось розважливих додаткових послуг майже немає, тому було вирішено готелю запропоновувати нову концепцію не тільки ділового готельного комплексу, але й для туристів загалом. Особливо це важливо сьогодні, адже туристичний бізнес зазнає збитків і туристичні потоки в рази менше ніж були до війни. Групи туристів перейшли від ділових до вимушених і психологічно – важливих подорожей. Під психологічно важливими подорожами мається на увазі подорожі, в яких туристи намагають відволіктися, розслабитися і «перезавантажити», як це можливо, психологічний стан. За концепцією було запропоновано: Створення та облаштування кіно - залу для гостей; Облаштування зони релаксації на четвертому поверсі з послугами масажу та інноваційною гідромасажною капсулою «AquaMassage SPA» в тестовому режимі з можливим подальшим облаштування зони СПА.
В технологічному розділі представлена організаційна структура, технологія надання послуг службами готелю, штатний розклад. Описані заходи щодо охорони праці на підприємстві та розраховано економічні показники та проведено аналіз інвестиційної привабливості проекту.
Кваліфікаційна робота містить:
текстової частини – 80 стор.;
таблиць – 8
додатків – 30
графічних аркушів – 5
Опис
Ключові слова
концепція, послуги, готель, впровадження додаткових послуг