Організація та планування маркетингової діяльності АН Ірини Щучко

Ескіз недоступний
Дата
2023
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо організації та планування маркетингової діяльності АН «Ірини Щучко», обґрунтуванні їх необхідності та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є організація та планування маркетингової діяльності АН «Ірини Щучко» щодо підвищення ефективності його роботи. Об’єктом кваліфікаційної роботи є процес маркетингової діяльності АН «Ірини Щучко». Предметом стратегічні аспекти організації і планування маркетингової діяльності АН «Ірини Щучко». Для проведення аналізу маркетингової діяльності АН «Ірини Щучко» були використані метод PESTLE-аналізу для впливу всіх зовнішніх факторів на підприємство, модель п'яти сил конкуренції М. Портера, STP-аналіз для оцінки 3-ох основник стадій: сегментація ринку, вибір цільового ринку та позиціювання, матриця «товар-ринки» за І. Ансоффом для розробки стратегії підприємства. Загальний обсяг роботи складає 88 сторінок, з них 76 сторінок основного тексту. Робота містить 31 рисунків, 19 таблиць, список використаних джерел складається з 33 джерел.
Опис
Ключові слова
Планування, маркетингова діяльність, PESTЕL-аналіз, модель М. Портера, STP-аналіз, карта позиціонування, матриця «товар-ринки» за І. Ансоффом
Бібліографічний опис
Зібрання