Маркетингове дослідження ринку молочної продукції з метою впровадження нового продукту на ТОВ «Гормолзавод»
Ескіз недоступний
Дата
2023
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо стану і перспектив ринку молочної продукції, обґрунтування необхідності впровадження інноваційного товару, розробки гіпотез стратегії виведення нового товару на ринок.
Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел.
Метою кваліфікаційної роботи є дослідження ринку молочної продукції та розробка гіпотези стратегії виведення нового товару на ринок.
Об’єктом дослідження виступає ринок молочної продукції України та маркетингова діяльність ТОВ «Гормолзавод».
Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні засади прийняття стратегічних маркетингових рішень на обраному ринку.
Для проведення маркетингового дослідження та розробки стратегій були використані модель Котлера «5 рівнів товару», PEST-аналіз, SWOT-аналіз, карта емпатії типового споживача, матриця Ансоффа.
Загальний обсяг роботи складає 68 сторінок. Робота містить 6 рисунків, 10 таблиць, список використаних джерел складається з 25 джерел.
Опис
Ключові слова
молочна продукція, ринок, ТОВ "Гормолзавод", модель Ф. Котлера "5 рівнів товару", мікро- та макросередовище, PEST-аналіз, анкетування, карта емпатії, цільова аудиторія, SWOT-аналіз, матриця І. Ансоффа, питні молочні каші, функціональні стратегії, бюджет маркетингу, показник ROMI