Розробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності ігристих вин на ПрАТ «Одесавинпром»

Ескіз недоступний
Дата
2023
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо маркетингового дослідження ринку ігристих вин з метою впровадження нового продукту на ПрАТ «Одесавинпром». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Конкурентоспроможність продукції: сутність, значення, методи оцінювання. 2. Дослідження конкурентоспроможності продукції підприємства за інтегральним показником. 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції. Метою кваліфікаційної роботи є проведення аналізу та запропонування шляхів підвищення конкурентоспроможності продукції на прикладі ПрАТ «Одесавинпром». Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи виступає процес маркетингового дослідження конкурентоспроможності ігристих вин на ПрАТ «Одесавинпром». При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як анкетування, PEST-аналіз, багатокутник конкурентоспроможності, інтегральний показник конкурентоспроможності. В цій роботі була проаналізована доцільність впровадження у виробництво нового виду продукції – петнату, розроблений проект заходів та обґрунтована доцільність впровадження проекту. Практична апробація маркетингового дослідження була викладена на V Всеукраїнській студентській науково-практичноій конференції «Актуальні аспекти соціально-економічного розвитку України: погляд молоді», яка проходила в Одеському національному технологічному університеті з 30 по 31 травня 2023 року. Тема доповіді: «Аналіз конкурентноспроможності ігристих вин на ПрАТ «Одесавинпром» і маркетингові заходи її підвищення» Робота містить 16 таблиць, 8 рисунків, 41 літературне джерело та 1 додаток.
Опис
Ключові слова
Конкурентоспроможність продукції, ринок виноробної продукції, ПраТ "Одесавинпром", ігристі вина, конкуренти, метод бальної оцінки кокрентоспроможності, багатокутник конкрентоспроможності, інтегральний показник конкурентоспроможності, мікро- та макросередовище, PEST-аналіз, анкетування, петнати, функціональні стратегії, бюджет маркетингу, показник ROMI.
Бібліографічний опис
Зібрання