Аналіз діяльності та розробка загальноконкурентної стратегії ТОВ «Кіровоградський завод вагодозуючого обладнання»
Вантажиться...
Дата
2022
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Економічне
Анотація
Актуальність дослідження. Складні умови господарювання, зміни в техніці
та технологіях, зростаючі вимоги споживачів вимагають від сучасних керівників
усіх рівнів управління нових знань і навичок, які б відповідали вимогам часу.
Життєва необхідність у використанні стратегічного управління, як одного з
найефективніших і найпрогресивніших засобів управління підприємством,
спонукається розвитком ринкових відносин, зростаючою конкуренцією на ринку.
В Україні вже є низка досягнень з успішного впровадження стратегічного
управління на підприємствах. Вони мають чітко визначену цікаву місію,
концепції, цілі, культуру, неординарний підхід до вирішення проблем,
«агресивність» у конкурентній боротьбі. На жаль, таких підприємств ще
недостатньо.
Існує тісний зв’язок між минулим, сучасним і майбутнім станом
ефективності діяльності підприємства – станом, який характеризує рівень
отримуваного кінцевого результату діяльності підприємства та створених
протягом певного періоду можливостей розвитку та можливостей занепаду.
Сучасним керівникам доводиться ретельно аналізувати зовнішнє середовище для
своєчасного внесення змін у вибраний курс підприємства. Вони повинні добре
знати особливості діяльності свого підприємства, його сильні та слабкі сторони,
щоб передбачити, які зміни принесуть успіх підприємству. Іншими словами,
стратегічне управління є основою, сучасною парадигмою до управління всім
підприємством.