Формування маркетингової комунікативної політики ФОП Нікуліна А.М. (салон краси «Ух ты»)
Ескіз недоступний
Дата
2023
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
Актуальність теми обумовлено тим, що українські підприємства зараз знаходяться в умовах загострення конкуренції в сфери послуг. Це свідчить про те, що сучасне підприємство повинно не тільки визначити канали, контент, періодичність маркетингових комунікацій, а і сформувати систему безперервного потоку доповнюючи різноманітних інформаційних взаємодій зі споживачем. Саме це підтверджує актуальність теми та необхідність теоретико-практичного дослідження щодо удосконалення маркетингової політики на підприємстві.
Метою дипломної роботи є розробка теоретичних засад, а також практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства сфери послуг.
Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні завдання:
- дослідити теоретичні основи та поняття «маркетингової комунікаційної політики»;
- проаналізувати функціонування комунікаційної політики ФОП Нікуліна А.М. (салон краси «Ух ты!»);
- визначити основні завдання та етапи розробки маркетингової комунікаційної політики;
- визначити основні передумови впровадження комплексу маркетингових комунікацій;
- розробити пропозиції з удосконалення комунікаційної політики ФОП Нікуліна А.М. (салон краси «Ух ты!»).
Об’єктом дослідження є маркетингова комунікаційна політика ФОП Нікуліна А.М. (салон краси «Ух ты!»)
Предметом дослідження є теоретико-методологічні, практичні засади удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства.
Опис
Ключові слова
маркетингові комунікації, комунікаційна політика, асортимент послуг, просування послуг, ринок, реклама, PR.