Організаційно-економічний механізм реалізації стратегії конкуренції підприємств борошномельної промисловості

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2005
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеса, Ін-т проблем ринку та екон.-екол. дослідж.
Анотація
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю - 08.07.01 - Економіка промисловості. Дисертацію присвячено розв’язанню теоретико-методологічних та прикладних проблем ведення конкурентної боротьби борошномельними підприємствами в умовах ринку. Основна увага приділена розробці складових організаційно-економічного механізму реалізації стратегії лідирування у витратах для підприємств борошномельної промисловості: 1) критеріїв оцінки управлінських рішень; 2) методів калькулювання собівартості продукції підприємств борошномельної промисловості; 3) економіко-математичної моделі оптимального плану виробництва борошна; 4) організаційної структури, яка складається зі стратегічних господарських центрів, центрів прибутку та центрів витрат; 5) підконтрольних показників; 6) положення про групу забезпечення реалізації стратегії лідирування у витратах в рамках ПЕВ та посадової інструкції менеджера, що забезпечує реалізацію стратегії лідирування у витратах.
Диссертация на соискание ученой степени кандидата экономических наук по специальности - 08.07.01 - Экономика промышленности. Диссертация посвящена решению теоретико-методологических и прикладных проблем ведения конкурентной борьбы мукомольными предприятиями в условиях рынка. Первый раздел посвящен рассмотрению категорий и дефиниций “рынок”, “конкуренция”, “стратегия конкуренции”. Обобщены характерные признаки и разработана табличная модель отраслевого рынка. Уточнено содержание дефиниции "организационно-экономический механизм реализации стратегии" и разработана графическая модель организационно-экономического механизма реализации стратегии. Предложена логическая схема выбора стратегии конкуренции. Сформулированы задания отраслевой конкурентной политики по повышению конкурентоспособности предприятий отрасли, которые предполагают: 1) анализ отраслевого рынка и определение его типа, доведение информации о типе рынка до сведения всех предприятий отрасли; 2) инициирование научных исследований по разработке методологических подходов к определению содержания организационно-экономического механизма реализации стратегии конкуренции и его отдельных составляющих; 3) разработка и распространение организационно-методических документов, которые обеспечат управленческий персонал предприятий инструментарием, который позволит эффективно осуществлять процессы стратегического и текущего управления. Разработанный организационно-экономический механизм реализации стратегии лидирования в затратах возможно практически применять на практике предприятиям мукомольной промышленности.
The thesis is on competition for a scientific degree - Sciences Candidate (Economics) in the professions - 08.07.01 - Industry’s economy. The thesis is dedicated to decision theoretic-methodological and applied problems of conduct of the competitive fight flour-milling enterprises in condition market. It was generalized typical signs and it is designed tabular model of the branch market. There was elaborated contents definition "organizing-economic mechanism to strategies realization" and it was designed graphic model organizing-economic mechanism to strategies realization. It was offered the logical scheme of the competitions strategies choice. It was defined the type flour market and in accordance with this, it was motivated practicability of the using to costs leadership strategy on enterprise of flour-milling enterprises. The main attention was spared development forming organizing-economic mechanism to strategies realization of costs leadership for flour-milling enterprises. This was possible practically to use on flour-milling enterprise.
Опис
Відоменко, І. О. Організаційно-економічний механізм реалізації стратегії конкуренції підприємствами борошномельної промисловості [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : спец. 08.07.01 "Економіка промисловості" / Відоменко Ірина Олександрівна ; наук. кер. А. М. Богатирьов ; НАН України, Ін-т проблем ринку та екон.-еколог. дослідж., [Одес. нац. акад. харч. технологій]. – Одеса, 2005. – 20 с.
Ключові слова
конкурентна політика, ринок, конкуренція, стратегія конкуренції, організаційно-економічний механізм реалізації стратегії, повна собівартість помелу, усічена собівартість помелу, методи калькулювання, конкурентная политика, рынок, конкуренция, стратегия конкуренции, организационно-экономический механизм реализации стратегии, полная себестоимость помола, усеченная себестоимость помола, методы калькулирования, competitions politic, market, competition, competitions strategy, organizing- economic mechanism to strategies realization, full prime cost of the grind, truncated prime cost of the grind, methods calculation
Бібліографічний опис