РОЗРОБКА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОГО ТУРУ В ТУРЕЧЧИНУ

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації
Анотація
Робота містить 100 сторінок, список літератури з 52 найменувань, 2 таблиці, 6 рисунків. Метою виконання роботи є аналіз динаміки розвитку рекламного туризму в Туреччину. Виявлення проблем та перспектив розвитку рекламного туризму в Туреччині та розроблення програми подорожі до Туреччини. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступають - рекламний туризм та особливості організації рекламного туру. Завданням роботи передбачено дослідження значення використання реклами для просування туристичного продукту, тенденції розвитку туризму в Туреччині та проект рекламного туру. За результатами виконаної роботи сформульовані теоретичні аспекти та стан рекламного туризму в Туреччині. Одержані результати можуть бути використані при розробці програм розвитку рекламного туризму в Туреччині і бути використаними при розробці спецкурсів для здобувачів спеціальностей міжнародного туризму, міжнародних відносин, країнознавства та маркетинг. Рік захисту роботи 2022 р.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис