РОЗРОБКА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОГО ТУРУ В ТУРЕЧЧИНУ
Вантажиться...
Дата
2022
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації
Анотація
Робота містить 100 сторінок, список літератури з 52 найменувань, 2
таблиці, 6 рисунків.
Метою виконання роботи є аналіз динаміки розвитку рекламного
туризму в Туреччину. Виявлення проблем та перспектив розвитку
рекламного туризму в Туреччині та розроблення програми подорожі до
Туреччини.
Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступають - рекламний
туризм та особливості організації рекламного туру.
Завданням роботи передбачено дослідження значення використання
реклами для просування туристичного продукту, тенденції розвитку туризму
в Туреччині та проект рекламного туру.
За результатами виконаної роботи сформульовані теоретичні аспекти
та стан рекламного туризму в Туреччині.
Одержані результати можуть бути використані при розробці програм
розвитку рекламного туризму в Туреччині і бути використаними при
розробці спецкурсів для здобувачів спеціальностей міжнародного туризму,
міжнародних відносин, країнознавства та маркетинг.
Рік захисту роботи 2022 р.