БЕНЧМАРКИНГ – ТУР ЯК ОДИН ІЗ ВИДІВ ТУРИСТИЧНОГО ВІДПОЧИНКУ ПО ЛОКАЦІЯМ ВИННИХ ДОРІГ ПРИЧОРНОМОР’Я УКРАЇНИ

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації
Анотація
Робота містить 74 сторінки, 4 таблиці, 10 рисунків, список літератури з 45 найменувань. Метою виконання роботи є розробка бенчмаркинг - туру по локаціям винних доріг Причорномор’я України. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступають бенчмаркинг - тури як нова категорія туризму з метою розробки бенчмаркинг – туру по локаціям винних доріг Причорномор’я України. Завданням роботи передбачено розробка створення бенчмаркинг - туру; визначити стан та сутність його в сфері туризму; дослідити затребуваність бенчмаркинг - туру в Україні; відвідати виноробні Причорноморської частини; розрахувати собівартість туру та ціну для туриста; задовольнити бажання та очікування туристів. За результатами виконаної роботи сформульовано таке поняття як бенчмаркинг - тур, виявлено розвиток бенчмаркинг - турів, проведений процес вивчення і адаптації найкращих методів інших підприємств для вдосконалення власних результатів для покращення роботи власної виноробні на Причорномор’ї України, а також розроблений бенчмаркинг - тур по локаціям винних доріг Одещини. Одержані результати можуть бути використані на поліпшення позицій по відношенню до конкурентів та розробки нових ідей; вивчення діяльності лідерів конкурентного середовища і причини їх успіху, узагальнення і використовування цих відомостей в процесі побудови моделі ефективного підприємництва, а також при викладані таких дисциплін як Організація туризму (Організація туристичних подорожей), Організація туризму (Організація екскурсійної та анімаційної діяльності), Економіка туристичної галузі та інші. Рік захисту роботи 2022.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис