РОЗРОБКА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОГО ТУРУ В ГРЕЦІЮ

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації
Анотація
Робота містить 75 сторінок, 1 таблиці, 13 рисунків, список літератури з 26 найменувань, 2 додатки. Метою виконання роботи є запропонувати проєкт рекламного туру в Грецію для виведення його на ринок. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступають туристичні атракції Греції, а також система гостинності в цілому. Завданням роботи передбачено вивчити специфіку реклами в туристичній сфері, провести аналіз природно-рекреаційного потенціалу Греції, а також розробити новий туристичний продукт для виведення його на ринок. За результатами виконаної роботи сформульовані висновки про ефективність тижневого рекламного туру в Грецію. Одержані результати можуть бути використані для впровадження розробленого туру в діяльність турфірми. Рік захисту роботи 2022
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Зібрання