РОЗРОБКА ТА ПРОСУВАННЯ ШОПІНГ-ТУРУ В ПІВДЕННУ КОРЕЮ
Вантажиться...
Дата
2022
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації
Анотація
Робота містить 96 сторінок, 7 таблиць, 17 рисунків, список літератури з 36
найменувань, 38 додатків.
Метою виконання роботи є аналіз світового ринку туризму для реалізації
шопінг туризму та розробка нового маршруту шоп-туру.
Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступає шопінг-тур до
Південної Кореї, а також торгівельні ресурси її столиці.
Завданням роботи передбачено аналіз туристичного ринку та попит на
даний вид туризму, розробка власної програми, маршруту туру та технологічної
карти.
За результатами виконаної роботи сформульована характеристика
розвитку потенціалу шопінг туру в світі, досліджено розвиток торгівельного
потенціалу Південної Кореї, розроблено шопінг тур до Південної Кореї,
проведені розрахунки щодо вартості розробленого туру, розроблено маршрут та
технологічну карту туру.
Одержані результати можуть бути використані при складані турів, як
індивідуальний тур для подорожуючих, розроблений маршрут туру може бути
використаним туристичним агентством.
Рік захисту роботи 2022.