РОЗРОБКА ТА ПРОСУВАННЯ ГАСТРО-ТУРУ В ЯПОНІЮ
Вантажиться...
Дата
2022
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра Туристичного бізнесу та рекреації
Анотація
АНОТАЦІЯ
до кваліфікаційної роботи бакалавра
Робота містить 60 сторінок, 5 рисунків , 5 таблиць, список літератури з
43 найменувань, 3 додатки.
Актуальність. Одним із новітніх різновидів є гастрономічний туризм,
який останнім часом набуває великої популярності. Одним із лідерів цієї
галузі є Японія, чия кухня – це не тільки різнобарв’я смаків, а й правильне
відображення світогляду і гармонії.
Мета роботи – дослідити особливості розвитку гастрономічного
туризму і національної японської кухні та розробити гастрономічний тур в
Японію. Об’єкт роботи – гастрономічний туризм.
Предмет – сучасний стан та розвиток гастрономічного туризму в
Японії.
Внаслідок реалізації дослідницького проєкту було розроблено
гастрономічний тур по Японії. Тож, до каналів поширення гастрономічних
турів до Японії віднесемо: засоби «директмейл»; фантазійну рекламу; засоби
масової інформації; спеціалізовану друковану продукцію; зовнішню рекламу;
товарну рекламу; інші засоби просування реклами. За нашими підрахунками,
вартість гастрономічного туру по Японії на одну особу складає 4238$, а на
туристичну групу із п’яти осіб становить 21193,5$.
Практичне значення роботи. Отримані у ході дослідження результати
можуть бути використані при складанні мережі туристичних маршрутів
туристичними фірмами.
Рік захисту роботи 2022р.