РОЗРОБКА ТА ПРОСУВАННЯ ГАСТРО-ТУРУ В ЯПОНІЮ

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра Туристичного бізнесу та рекреації
Анотація
АНОТАЦІЯ до кваліфікаційної роботи бакалавра Робота містить 60 сторінок, 5 рисунків , 5 таблиць, список літератури з 43 найменувань, 3 додатки. Актуальність. Одним із новітніх різновидів є гастрономічний туризм, який останнім часом набуває великої популярності. Одним із лідерів цієї галузі є Японія, чия кухня – це не тільки різнобарв’я смаків, а й правильне відображення світогляду і гармонії. Мета роботи – дослідити особливості розвитку гастрономічного туризму і національної японської кухні та розробити гастрономічний тур в Японію. Об’єкт роботи – гастрономічний туризм. Предмет – сучасний стан та розвиток гастрономічного туризму в Японії. Внаслідок реалізації дослідницького проєкту було розроблено гастрономічний тур по Японії. Тож, до каналів поширення гастрономічних турів до Японії віднесемо: засоби «директмейл»; фантазійну рекламу; засоби масової інформації; спеціалізовану друковану продукцію; зовнішню рекламу; товарну рекламу; інші засоби просування реклами. За нашими підрахунками, вартість гастрономічного туру по Японії на одну особу складає 4238$, а на туристичну групу із п’яти осіб становить 21193,5$. Практичне значення роботи. Отримані у ході дослідження результати можуть бути використані при складанні мережі туристичних маршрутів туристичними фірмами. Рік захисту роботи 2022р.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис