РОЗРОБКА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОГО ТУРУ ДО ЧОРНОГОРІЇ
Вантажиться...
Дата
2022
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації
Анотація
Робота містить 96 сторінок, 3 таблиці, 1 графік, 3 рисунки, 49
інформаційних джерел та 1 додаток.
Метою виконання роботи є розробити рекламний тур по Чорногорії та
ознайомитись з перевагами і недоліками даного туристичного напрямку.
Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступають популярні
туристичні курорти країни їх складова та інфраструктура, дестинації,
пам’ятки, заклади розміщення і харчування, а також екскурсійна діяльність.
Завданням роботи передбачено досліджувати, аналізувати туристичний
потенціал Чорногорії, ознайомлюватися з інфраструктурою, висвітлювати
важливість рекламних турів для професійності та якості роботи фахівців у
туристичних організаціях, висвітлювати мету та цілі інформаційних турів, їх
складову програми, а саме до країни Чорногорії. Проаналізувати переваги та
недоліки кожного курорту, міста, виявити сильні та слабкі сторони.
Дослідити напрямки екскурсійної діяльності в кожнім і з кожного
туристичного міста. Розробити рекламний тур по країні. По запланованому
маршруту розрахувати вартість туру.
За результатами виконаної роботи сформульовані такі висновки: країна
Чорногорія користується популярністю туристів серед пляжного та
культурно-пізнавального відпочинку; має велике культурне надбання та
широкий напрямок екскурсійної діяльності; розвинена інфраструктура країни
робить відпочинок зручним; Чорногорія має місця відпочинку на різний смак
та вподобання; легкий перетин кордону для громадян України; популярна
країна серед рекламних турів у туроператорів; рекламні тури є корисними
для кожної розвинутої туристичної організації.
Одержані результати можуть бути використані для розробки
рекламного туру по Чорногорії для глибокого ознайомлення фахівців
туристичної діяльності.
Рік захисту роботи: 2022