Дослідження формування інвестиційної стратегії підприємства

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики
Анотація
Актуальність теми. Нестабільність сучасної ситуації в Україні, мінливість кон’юнктури ринку, зростання конкуренції у всіх галузях економіки створює для підприємства складні умови щодо його розвитку. Будь-який розвиток фірми характеризується необхідністю розробки стратегії. Її наявність свідчить орієнтованість підприємства на довготривалу перспективу, на формування ефективної політики з партнерами та клієнтами. Тому, розробка стратегії розвитку є однією з важливих завдань керівництва підприємства. Кондитерська галузь України займає велику частку в харчовій промисловості України, оскільки являється однією з перспективних та найрозвиненіших галузей. Проте, висока конкуренція на ринку спонукає виробників шукати нові підходи для утримання існуючих позицій та завоювання додаткової кількості споживачів. Кондитерські виробники намагаються постійно вдосконалювати процеси управління підприємством, але динамічність розвитку кондитерського ринку зумовлює необхідність постійного перегляду наявних стратегій розвитку та формування нових – більш актуальних. У першому розділі «Теоретико-методичні основи стратегічного розвитку підприємства» визначено сутність стратегій розвитку підприємства, розглянуто підприємство як учасник фінансового ринку, його інвестиційні стратегії досліджено маркетингові аспекти стратегії концентрованого зростання. Зроблено висновки. У другому розділі «Обґрунтування та формування інвестиційної стратегії ЗАТ «Одесакондитер»» проаналізовано стан кондитерського ринку України, проведено аналіз фінансово-економічних показників підприємства, сформовано стратегію концентрованого зростання. Зроблено висновки. У третьому розділі «Забезпечення реалізації інвестиційної стратегії ЗАТ «Одесакондитер» запропоновано розробку нового продукту в межах інвестиційної стратегії, розроблено маркетингові заходи щодо виходу нового товару компанії на ринок, визначено економічну ефективність від реалізації стратеги. Зроблено загальні висновки. Кваліфікаційна робота магістра містить 89 сторінок, 27 таблиць, 14 рисунків. Перелік посилань нараховує 60 найменувань.
Опис
Ключові слова
стратегія, інвестиційна стратегія, кондитерська галузь, проєкт, економічні показники привабливості
Бібліографічний опис
Зібрання