Шляхи підвищення конкурентоспроможності локальних продуктів через еногастротуризм

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра туристичного бізнесу та рекреації
Анотація
Метою виконання роботи є розробка інструментарію шляхів підвищення конкурентоспроможності локальних продуктів через еногастротуризм. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступає еногастротуризм. Завданням роботи передбачено 1.Визначити зміст, сутність поняття, класифікація та значення локальних продуктів через еногастрономічний туризм. 2. Дослідити аспекти розвитку еногастрономічного туризму. 3. Виявити аналіз формування еногастрономічного туризму в Одеській області. 5. Вивчити діяльність конкурентів з еногастрончіного туризму. 6. Дослідити ресурсний потенціал для розвитку. 8. Визначити напрямки підвищення конкурентоспроможності локальних продуктів. За результатами виконаної роботи сформульовані висновки про конкурентоспроможність локальних продуктів через еногастротури. Одержані результати можуть бути використані в роботі туристичних агенцій та спеціальних департаментів Одеської обласної адміністрації.
Опис
Ключові слова
туризм, конкурентоспроможність, локальні продукти, еногастротуризм, еногастрономічні маршрути
Бібліографічний опис
Зібрання