Удосконалення діяльності ТОВ «УСТЯ» на міжнародному ринку на засадах стратегічного маркетингу
Вантажиться...
Дата
2022
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
Актуальність теми
Сьогодні потреба підприємств у виході на міжнародний ринок дуже велика. Наслідком ефективної роботи відділу із зовнішньоекономічних зв’язків підприємств є активне співробітництво з країнами ближнього і далекого зарубіжжя. Головна мета підприємства – сприяти збільшенню прибутків. Вивчення ринків збуту, визначення номенклатури виробів, що випускаються, встановлення цін та інші питання маркетингових досліджень мають своєю метою формування оптимальних умов реалізації товарної продукції. Просування товару на вітчизняні та міжнародні ринки є невід’ємною частиною маркетингу підприємств. . В Україні існує необхідність підвищення ефективності просування товарів на внутрішні та міжнародні ринки з урахуванням особливостей розвитку останніх. Ефективне просування вимагає ретельного планування і бюджетування, врахування тенденцій розвитку стратегій просування продукції в Україні зокрема та в світі загалом. Для підвищення ефективності просування необхідні чітка стратегія та комплексне використання усіх елементів системи, що впливають на результат.
Згідно з останньою статистикою на світових ринках зерна попит значно перевищує пропозицію і основною проблемою є експорт зерна з України та нестабільна роботи «Зеленого коридору» через Чорне море.
Метою кваліфікаційної роботи є розробка стратегії, яка дозволить підприємству вийти та закріпитись на міжнародному ринку, що дозволить удосконалити його діяльність.
Для досягнення поставленої мети визначенні завдання:
–проаналізувати ринок зерна в Україні та світі;
–визначити фактори, що мають найбільший вплив на попит та пропозицію;
–проаналізувати діяльність підприємства;
–надати характеристику маркетинговій діяльності підприємства;
–розробити стратегію виходу на міжнародні ринки підприємства;
–спрогнозувати та визначити ефективність розробленої стратегії.
Опис
Ключові слова
Стратегія, стратегічний маркетинг, ринок зерна, ринок борошна, удосконалення діяльності, сільськогосподарське підприємство