Дослідження можливостей стратегічного управління роздрібними продуктовими мережами в сучасних умовах

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики
Анотація
Об’єктом дослідження є стратегічна діяльність роздрібних торгівельних мереж України, зокрема ТОВ «Сільпо-фуд». Предметом дослідження є можливості стратегічного управління роздрібними торгівельними мережами, а саме впровадження стратегічного набору в діяльність таких мереж та застосування стратегій росту в сучасних умовах. У першому розділі роботи визначено сутність стратегії та стратегічного управління, охарактеризовано особливості стратегій розвитку підприємств та методи їх оцінки, а також сучасний стан стратегічного управління підприємствами. У другому розділі проаналізовано ринок роздрібних продуктових мереж України, стратегічну діяльність рітейлерів та інструменти стратегічного управління в діяльності роздрібних продуктових мереж (ТОВ «Сільпо-фуд»). У третьому розділі визначено пропозиції щодо напрямів вдосконалення стратегічного управління розвитком роздрібних продуктових мереж. Надано рекомендації щодо впровадження стратегічного набору у роздрібні продуктові мережі, а також стратегії диверсифікованого росту на прикладі ТОВ «Сільпо- фуд», розраховано економічну ефективність запропонованих заходів.
Опис
Ключові слова
продуктові мережі, стратегія, управління, механізми, інвестиційний проект
Бібліографічний опис
Зібрання