Дослідження можливостей стратегічного управління роздрібними продуктовими мережами в сучасних умовах
Вантажиться...
Дата
2022
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики
Анотація
Об’єктом дослідження є стратегічна діяльність роздрібних торгівельних
мереж України, зокрема ТОВ «Сільпо-фуд». Предметом дослідження є можливості стратегічного управління
роздрібними торгівельними мережами, а саме впровадження стратегічного
набору в діяльність таких мереж та застосування стратегій росту в сучасних
умовах.
У першому розділі роботи визначено сутність стратегії та стратегічного
управління, охарактеризовано особливості стратегій розвитку підприємств та
методи їх оцінки, а також сучасний стан стратегічного управління
підприємствами.
У другому розділі проаналізовано ринок роздрібних продуктових мереж
України, стратегічну діяльність рітейлерів та інструменти стратегічного
управління в діяльності роздрібних продуктових мереж (ТОВ «Сільпо-фуд»).
У третьому розділі визначено пропозиції щодо напрямів вдосконалення
стратегічного управління розвитком роздрібних продуктових мереж. Надано
рекомендації щодо впровадження стратегічного набору у роздрібні продуктові
мережі, а також стратегії диверсифікованого росту на прикладі ТОВ «Сільпо-
фуд», розраховано економічну ефективність запропонованих заходів.
Опис
Ключові слова
продуктові мережі, стратегія, управління, механізми, інвестиційний проект