Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємств виноробної галузі України

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра Економіки промисловості
Анотація
Метою виконання роботи є дослідження теоретико-методологічних основ оцінки конкурентоспроможності та розробка практичних рекомендацій щодо її підвищення на підприємствах виноробної галузі. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступають процеси оцінки конкурентоспроможності підприємств виноробної галузі. Предметом дослідження є теоретико-методологічні, організаційні та практичні основи оцінки конкурентоспроможності двох виноробних підприємств. Завданням роботи передбачено узагальнити теоретичні основи визначення конкурентоспроможності сучасних підприємств; розкрити методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємств; охарактеризувати сучасний стан виноробної галузі України; проаналізувати економічну ефективність діяльності та конкурентоспроможність двох виноробних підприємств; обґрунтувати шляхи підвищення ефективності діяльності та конкурентоспроможності досліджуваних підприємств; розробити практичні рекомендації по підвищенню ефективності діяльності та конкурентоспроможності виноробних підприємств. За результатами виконаної роботи сформульовані висновки та рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності досліджуваних підприємств. Одержані результати можуть бути використані на підприємствах як заходи по вдосконаленню їх роботи.
Опис
Ключові слова
конкурентоспроможність підприємства, виноробна галузь
Бібліографічний опис
Зібрання