Планування маркетингової діяльності магазину "Зооцентр"

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ,кафедра Маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
У роботі висвітлені науково-теоретичні та методичні засади маркетингового планування, здійснено оцінку маркетингового середовища магазину "Зооцентр", що функціонує на ринку товарів та послуг для тварин. Проведено оцінку стану ринку товарів для тварин. Запропоновано маркетингову стратегію магазину "Зооцентр". Здійснено оцінку ефективності запропонованих маркетингових заходів. ФСРобота присвячена вирішенню науково-практичного завдання підвищення рівня екологічної безпеки звалищ твердих побутових відходів шляхом запровадження удосконаленої технології компостування харчової складової ТПВ. Оскільки до 40% ТПВ відноситься до органічних відходів, що легко розкладаються, вилучення цієї частини відходів зі звалищ за рахунок компостування та перетворення відходу на вторинний матеріальний ресурс дозволить суттєво зменшити екологічне навантаження фактично розміщених та потенційно запланованих звалищ на довкілля. Розроблено алгоритм управління екологічною безпекою звалищ ТПВ, де об’єктом управління є морфологічний склад відходів, які здатні до метаногенезу та є основним джерелом утворення парникових газів і виникнення аварійної ситуації. Для удосконалення технології компостування харчової складової ТПВ обґрунтовано внесення до компостної суміші мінеральних добавок, що приведе до активації мікробної активності на початкових стадіях процесу. В ході експерименту досліджували абіотичні, біотичні та показники зрілості отриманого компосту. Доведено, що процес дозрівання компосту при внесенні мікробіологічної добавки прискорюється в 3,3 рази за термофільних умов та в 2,1 рази – за мезофільних. Реалізація удосконаленої технології компостування харчової складової ТПВ дозволить суттєво зменшити обсяги відходів, що складуються, викиди парникових газів, в тому числі метану, та отримати органо-мінеральне добриво високої якості як кінцевий продукт переробки.
Опис
Ключові слова
маркетингова діяльність, планування, маркетинговий комплекс, маркетингова стратегія, ринок товарів для тварин
Бібліографічний опис
Зібрання