Підвищення конкурентоспроможності підприємств плодоовочевої консервної галузі на основи оцінки факторів внутрішнього і зовнішнього середовища

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра економіки промисловості
Анотація
Метою виконання роботи є дослідження управління конкурентоспроможності товару та розробка пропозицій щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства плодоовочевої галузі. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступають виступає виробничо-господарська діяльність підприємств плодоовочевої галузі. Предметом дослідження є система показників та фактори, що впливають та характеризують рівень конкурентоспроможності продукції підприємств, принципи визначення оцінки конкурентоспроможності товару. Завданням роботи передбачено аналіз рівня конкурентоспроможності підприємств плодоовочевої галузі та визначити фактори, що сприятимуть її підвищення. За результатами виконаної роботи сформульовані висновки щодо економічного стану підприємств та впливу запропонованого заходу на основні показники роботи підприємства.
Опис
Ключові слова
Конкурентоспроможність, підприємства, плодоовочева консервна галузь, фактори впливу
Бібліографічний опис
Зібрання