«Розробка функціональної стратегії ТОВ «Сільпо-Фуд»»
Ескіз недоступний
Дата
2022
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики
Анотація
Актуальність. Розвиток економіки України у теперішній час характеризується підвищенням конкуренції, значним ступенем невизначеності та швидкими змінами зовнішнього середовища торговельних підприємств, що обумовлює необхідність впровадження стратегічного управління в їх діяльність. Одним з головних елементів стратегічного планування є розробка функціональних стратегій, які повинні забезпечити формування і ефективне використання внутрішнього стратегічного потенціалу торговельного підприємства. Однак, на теперішній час в економічній літературі остаточно не визначені поняття та класифікація функціональних стратегій, їх зв‘язок з елементами внутрішнього стратегічного потенціалу підприємства, не розроблений механізм формування елементів внутрішнього стратегічного потенціалу на підставі функціональних стратегій, що обумовлює актуальність проведення досліджень у даному напрямку. У першому розділі «ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА» розкриті сутність стратегії підприємства як чинника його конкурентоспроможності, досліджено особливості впровадження функціональної стратегії на сучасному підприємстві.
У другому розділі «АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «СІЛЬПО ФУД» проведен аналіз ринку роздрібної торгівлі в Україні, організаційно – економічий станТОВ «Сільпо-Фуд» та аналіз реалізації процесу стратегічного управління на ТОВ «Сільпо-Фуд».
У третьому розділі « РОЗРОБКА ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «СІЛЬПО ФУД» розроблена маркетингова стратегії торгівельного підприємства та проведено економічне обґрунтування бізнес-плану підвищення ефективності торгівлі овочевими консервами у рітейлі мережі ТОВ «Сільпо Фуд»».
Кваліфікаційна робота бакалавра містить 82 сторінок, 19 таблиць, 25 рисунків. Перелік посилань нараховує 28 найменування.
Опис
Ключові слова
стратегія підприємства, функціональна стратегія, маркетинг, асортимент