Удосконалення системи управління якістю послуг ТОВ «Електросервіс-Південь»

Ескіз недоступний
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики
Анотація
На сьогоднішній день одним з факторів ефективного функціонування суб’єктів господарювання в умовах ринкової економіки є вихід на міжнародні ринки. Зовнішньоекономічні зв’язки стають все більш помітною складовою частиною господарської діяльності українських підприємств та організацій. Зростає цікавість до участі в економічному, виробничому та науково- технічному співробітництві з партнерами із зарубіжних країн. Одним із наймогутніших інструментів, за допомогою якого підприємство може позиціонуватися на ринку – є якість його продукції. Останнім часом акцент на якість продукції призвів до виникнення світового руху за підвищення якості. Багато компаній стали використовувати програми загального управління якістю, намагаючись постійно підвищувати якість як самого товару, так і усіх етапів його створення. Сьогодні компанії стали оцінювати прибутки, отримані за рахунок підвищення якості, розглядаючи якість як інвестицію і надаючи зусиллям по її підвищенню особливу роль в успіхові підприємницької діяльності. Предметом дослідження є шляхи удосконалення управління якістю послуг на підприємстві. Мета дипломної роботи полягає в розробці рекомендацій щодо удосконалення системи управління якістю послуг Теоретичне значення результатів дослідження полягає в узагальненні теоретичних наробіток вітчизняних і зарубіжних авторів і формулюванні узагальнюючих висновків щодо ролі і значення системи управління якістю послуг підприємства..
Опис
Ключові слова
підприємства електрозвязку, надання послуг, якість послуг, управління якістю послуг, система управління якістю
Бібліографічний опис
Зібрання