Формування операційної стратегії ТОВ «Сільпо-Фуд»

Ескіз недоступний
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики
Анотація
Метою дослідження є сформування операційної стратегії торговельного підприємства. Об’єктом дослідження є процес впровадження операційної стратегії на підприємстві. Предметом дослідження є теоретичні та прикладні засади формування операційної стратегії торговельного підприємства. Методи дослідження: методи аналізу, синтезу і формалізації (для систематизації визначень «стратегія» та «операційна стратегія», визначення складу процесу формування операційної стратегії), метод прогнозування (для виявлення тенденцій розвитку ринку рітейлу), також використано системний підхід (для дослідження зовнішнього середовища торговельного підприємства та розробки операційної стратегії ТОВ «Сільпо-Фуд»), метод SWOT-аналізу (для систематизації результатів аналізу зовнішнього та внутрішнього середовищ), статистичний метод, який використовувався у процесі обробки та систематизації статистичних даних, табличний метод – для графічного відображання результатів досліджень та ін. Кваліфікаційна робота містить 107 сторінок, 13 таблиць, 7 рисунків, 5 додатків. Перелік посилань нараховує 50 найменувань.
Опис
Ключові слова
торговельне підприємство, стратегія, операційна, стратегія, формування стратегії
Бібліографічний опис
Зібрання