Розробка стратегії диверсифікації караоке-ресторану «Liqht Cafe» ФОП Сташок О.А.
Ескіз недоступний
Дата
2021
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики
Анотація
Метою дослідження є поглиблення теоретичних засад формування
стратегії диверсифікації підприємства, в розробці методичного
інструментарію і прикладних рекомендацій щодо формування стратегії
диверсифікації для караоке-ресторану.
Об’єктом дослідження є процеси формування та реалізації стратегії
диверсифікації підприємства.
Предметом дослідження є теоретичні, методичні і практичні засади
формування стратегії диверсифікації.
Методи дослідження. В процесі вивчення та аналізу проблемних
питань кваліфікаційної роботи використано такі загальнонаукові прийоми і
методи: логічний – для уточнення поняття «стратегія диверсифікації»;
порівняльної оцінки – при дослідженні сучасних підходів до формування
стратегії диверсифікації підприємства; статистичного аналізу – при
визначенні тенденцій і перспектив розвитку ресторанного бізнесу в Україні;
фінансово-економічного аналізу – при визначенні ефективності
реконструкції ресторану.
Кваліфікаційна робота містить 86 сторінок, 25 таблиць, 9 рисунків, 6
формул, 2 додатки. Перелік посилань нараховує 54 найменування.
Опис
Ключові слова
караоке-ресторан, диверсифікація, стратегія диверсифікації, статистичний аналіз підприємств